به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 37

Threaded View

  1. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 10 آبان 00 [ 00:10]
    تاریخ عضویت
    1388-2-15
    نوشته ها
    532
    امتیاز
    15,820
    سطح
    80
    Points: 15,820, Level: 80
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience PointsSocial
    تشکرها
    2,510

    تشکرشده 2,961 در 521 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    80
    Array
    سلام راه حل!

    اول اينكه قصد ما از اين پاسخ و جواب ها دل شكستن نيست بلكه كمك به استارتر تاپيك هست تا تصميم بهتري بر اساس شرايط موجود و واقعيت ها بگيرد.
    من شخصا اينجا قصد بحث و مجادله با شما يا خانم هاي ديگر ندارم، بلكه صرفا حقايقي را بيان كردم كه وجود دارند، حالا اينكه ما بر درست يا غلط بودنشان بحث كنيم اين واقعيات را تغيير نمي دهد.

    پسري كه به ثبات مالي، تحصيلي و ... رسيده، استقلال دارد و احتياجي به تامين مالي از سمت همسر نميبيند، به سراغ موارد با سنين پايينتر و اختلاف سني ٥-٦ ساله ميرود. و البته از ديدگاه اين پسرها اين سوال مطرح هست كه چرا وقتي در سنين ٢٢-٢٥ سالگي كه فوران نياز به ازدواج بودند همين دخترهاي همسن و سال خودشان انها را نمي پذيرفتند تا زندگي را با هم بسازند، ولي حالا كه به ثبات رسيده اند همان ها انتظار پيشنهاد ازدواج دارند!
    ضمن اينكه سن بالاتر اگرچه به معناي پختگي بيشتر هست اما به همين ترتيب به معناي توانايي انعطاف كمتر با شرايط موجود، با خلقيات، اخلاق و فرهنگ فرد جديد نيز هست.
    البته در دوستانم مواردي هم ديده ام كه مثلا جذب نجابت و پاكدامني دختري شده اند (كه البته اين روزها ناياب هست) و اين معيار برايشان به معيارهاي ديگر مثل فاصله سني ٥-٦ ساله ارجحيت پيدا كرده است.
    متاسفانه موارد ديگر چنين پسراني يا همانطور كه اشاره كرديد سطحي نگرند مثلا دوست دارند اصطلاحا پز مدرك تحصيلي همسر را بدهند يا دخل و خرجشان لنگ مانده و جاي يك موتور دوم را در زندگيشان كم مي بينند. اين موارد قاعدتا به دنبال دختري با موقعيت اجتماعي و شغلي خوب هستند، كه البته همانطور كه اشاره كرديد تعدادشان در ميان خواستگارهايتان هم كم نيست. ولي اينكه چنين پسراني واقعا مرد زندگي باشند و به زندگي شما به عنوان يك زن آرامش بياورند و تكيه گاه خوبي باشند جاي سوال هست.

    باز هم دقت كنيد، بحث سر اين نيست كه چرا اين نسل اينطور شد، جامعه خراب شد، ارزش ها از بين رفتند و ...
    بحث سر تعامل با اين واقعيات موجود هست.

    به هر حال از نظر من در كنار در نظر گرفتن معيارهاي درست، اينكه هيچ خواستگاري را نديده رد نكنيد استراتژي و البته توصيه بسيار خوبي به مراجع تاپيك هست.

    براي شما و همه دختران سرزمينم ارزوي موفقيت و خوشبختي دارم
    كامران

    عاشق همه سال مست و رسوا بادا

    ديوانه و شوريده و شيدا بادا

    با هوشياري غصه هر چيز خوريم

    چون مست شديم هرچه بادا باد


  2. 5 کاربر از پست مفید kamran2007 تشکرکرده اند .

    Hadi99g (سه شنبه 04 اسفند 94), hamdardiuser (دوشنبه 03 اسفند 94), khaleghezey (دوشنبه 03 اسفند 94), saeeded (چهارشنبه 05 اسفند 94), شیدا. (دوشنبه 03 اسفند 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:49 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.