منظورتون نیست بود یا است؟خب حالا اگر شرایط واهدافت برای زندگی مشترک ،دوگزینه آخر نیست (ازدواج خیلی خوب ...ازدواج عالی )هرگونه ارتباط بیشتر وخارج ازعرف رو قطع کن بهش بگو میخوام بقیه مسیر رو از طریق خانواده ها بریم واگه راضی شد حتما طی جلسات حضورا با مشاورازدواج مطرحش کن....باز هم تاکید میکنم چه جوابت به این شخص مثبت هست چه منفی،اطلاعاتت رو نسبت به کل مقوله ازدواج بالا ببر.
ببخشید میشه بدونم شما چند سالتونه؟
آیا مشاور یا روانشناس هستید؟
ممنون از راهنماییاتون
چرا فقط روزانه یک پست میشه گذاشت؟!









علاقه مندی ها (Bookmarks)