نقل قول نوشته اصلی توسط dariush233 نمایش پست ها
بنظر خودتان چرا اکنون نمی توانید ازدواج کنید؟؟؟
چون هیچ چیز بی دلیل نیست و دانستن دلیل اینکه چرا ازدواج نمی توانید بکنید به شما کمک خواهد کرد که راه درست را پیدا کنید...



دوست گرامی شما باید این موضوع را در نظر بگیرید که این موضوع اصلا هیچ ربطی به بی ارزشی پسر ها ندارد دوستی با جنس مخالف یک روش و فرهنگ غربی است که در ایران رواج پیدا کرده بعضی از دختران فکر می کنند می شود کسی را دوست پسر خود دانست( فردی که کاملا وظایف یک همسر داشته باشد) و در عوض پسر هیچ گونه انتظاری از دختر نداشته باشد. اگر به مفهوم دوست پسر و دوست دختر که نوعی شریک زندگی شدن بدون اجرای مراحل قانونی است توجه کنید متوجه خواهید شد با ایجاد رابطه با یک جنس مخالف بر این اساس که گفتم در انتها با صمیمی تر شدن و ایجاد ارتباط عاطفی و احساسی منجر به روابط جنسی خواهد شد این تناقض های فرهنگی برای بعضی از افراد کار را به جای رسانده که انها فکر می کنند می توانند هم زمان چند دوست جنس مخالف داشته و برداشت سلیقه ی از این موضوع که جهت مخالف برداشت شما هست منجر به این شده که بعضی از افراد از این نوع دوستی ها تنها رابطه جنسی را طلب می کنند .... و این ها همه از برداشت اشتباه از مفهوم دوست پسر و دوست دختر ایجاد شده که یک مفهوم کاملا غربی و نا هماهنگ با فرهنگ کشور ما است....
خیلی از دخترها رو اطراف خودم دیدم که خودشون پسری رو پیدا کردن با هم دوست شدن(بدون ارتباط چنسی)بعد هم ازدواج کردن (این برام عجیبه ..چطوری؟)
شاید دلیل این که تا حالا ازدواج نکردم همین باشه که بلد نیستم پسری و جذب خودم کنم (با زبون بازی . عشوه یا ..هرچی)دلیل دیگه ای به ذهنم نمی رسه

- - - Updated - - -

نقل قول نوشته اصلی توسط شیدا. نمایش پست ها
من متوجه نشدم منظور شما از نیاز چیه؟
کدوم نیازتون؟
نیاز جنسی..
البته نمی خوام با دوستی بر طرفش کنم..می خواستم با فردی مناسب یک دوستی پاک داشته باشم تا بعدا به ازدواج برسیم