سلام دوستان گلم و سلام ساناز خانوم گل گلاب،
منم چندتااااا... سوال بپرسم 
1-در مبارزه با حشرات موذی چه نوع تاکتیکی اتخاذ می کنید؟
الف) مبارزه بیلوژیک
ب) حمله با سموم مختلف ( جنگ شیمیایی )
ج) بمب هسته ای
د) جنگ دمپایی
2-بهترين جايي كه خيلي دوسش دارید؟
3-داماد سرخونه یعنی چی ؟
4-بهترین منظره ایران بنظر شما؟!
5-تو کارای خونه کمک می کنید ؟
6-یه دختر خوب باید چه خصوصیاتی داشته باشه ؟
7-به چه کسی میگن آدم خوشبخت ؟
8-چرا عقل بعضیها با سنشون رشد نمی کنه ؟
9-تاحالا شده كه احساس بي فايده بودن بهتون دست بده ؟کی؟؟
10-تاحالا شده آرزوي كنید كه شخص ديگري بودید؟
11-از کدوم کشور از همه بیشتر خوشتون میاد؟ (بجز ایران )
12-از کدوم کشور از همه بیشتر بدتون میاد؟
13-بهترین خواننده (ایرانی - خارجی)؟
14-نظریه داروین رو قبول دارید؟؟ یعنی قبول دارید یک میمون تکامل یافته هستید؟؟ یا اعتقاد داری فرزند آدم و حوا هستید؟؟ یا نظر دیگه ای دارید؟!
15-دوچرخه سواری را کی یاد گرفتید؟ شرح خاطره کنید و آخرین بار کی سوار دوچرخه شدید کی بود؟
16-تا به حال کسی را چند ثانیه قبل از مرگ دیدید؟منظورم در کنارش بودید؟
17-بزرگترین کلاهی که سرتون رفت، کی و کجا بود؟(اگه خواستید توضیح بدید)
18-فکر میکنید سرعت اینترنت ایران چرا کم هست؟
19-چند وقت یک بار دندان پزشکی میرید؟! تا حالا درد دندون کشیدید؟!
20- نظرتون راجع عمل زیبای چیه؟! تا حالا عمل زیبای داشتید؟! کجا دقیقا (
چه دقیق هم میخوام بدونم هااا)
ممنونم عزیزم
آرزو دارم،
فاصله نباشه بین تو و تمام احساس های خوبت
تو باشی و شادی باشه و یه دنیا سلامتی
و امضاء خداوند بزرگ پای
تمام آرزوهایت
علاقه مندی ها (Bookmarks)