سلام ممنون واقعاٌ که بم توجه میکنید...شاید این آخرین راهی باشه که میخوام امتحن کنم.
عیب های من از نظر همسرم:|1.بدون فکر و عجولانه تصمیم میگرم حرف میزنم یه جورایی خنگم
2.حاضر جوابم
3. تعصب بیخودی روی خانوادم دارم
4.نمیتونم یه کاری و تنهایی انجام بدم
5.من از نظر ایشون هیچ نقطه ی مثبتی ندارم که دلش بهش خوش باشه
6.همیشه ناراحتم و افسرده و به همه چیز اعتراض دارم
7.حق ندارم وقتی اعصبانی بشم .داد بزنم بد حرف بزنم و ....
8.توو ارتباط با اطرافیانم و دوستانم افراط میکنم
عیب های همسرم از نظر من: 1.بی تفاوت به احساسات من و حرفای من در طول روز اگه من بهش زنگ نزنم اصلاٌ زنگ نمیزنه کلاٌ خیلی سرسری جوابم و میده در صورتی که قبلاٌ اینجوری نیود
2.از کوچکترین چیز ایراد میگیره یه وقتایی فکر میکنم دوست داره همه جوره حتی توو مسائل خونه داری مثل ممانش باشم آخه هر کسی یه روش و اخلاقی داره
3.فوق العاده لجبازی و کینه ای
4. همیشه تو همه مسائل من مقصرم و من باید آدم بشم و اگه من آدم بشم اونم درست میشه این عین جمله ی خودشه
5.موقع عصبانیت و دعوا فحش میده و دست بزن داره
6.سر هرچیزی زود وسایلش و جمع میکنه میذاره میره یه جورایی فرار میکنه
من ازش خواستم که چند روز تنها باشم و بهم گیر ندیم و خووب به رفتارامون فکر کنیم اما طبق معمول یه جوری حرف میزنه که اون هیچ علاقه ای به این زندگی نداره و اونیکه باید خودش و اصلاح کنه منم و و این منم که باید زندگیم و بسازم.
ببخشید که از 3تا بیشتر شد








علاقه مندی ها (Bookmarks)