سلام
بعنوان یه دخترکه شرایطی مشابه شماروتجربه کردم ودارم میکنم خدمتتون عرض میکنم:
اینکه دوستان گفتن که حتماواردیه رابطه دیگس یاشخص دیگه ایی براشون ارجحیت داره احتمالش ضعیفه.ممکنه دلش باشمابوده باشه امامقصرنوع رفتارشماباشه.
شماازرفتاروحرفاتون مطمئن هستین که صددرصددرست بوده؟
حتمانتونستین محکم وقاطع رفتارکنین که طرفتون به نتیجه مثبتی درموردتون برسه وهردفعه که برگشتن به این امیدبوده باشه.
میشه بگین خانوم چندساله هستن؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)