سلام
1- شما چرا تاپیکتون را تکرار می کنید. محدودیت ارسال هم که دارید با این تکرارها، تعداد ارسالهات را از دست میدی.
بقیه صحبتهاتون را ادامه همین بنویسید. دوباره تاپیک باز نکنید.
2- من همه نوشته هاتون را خوندم ( تاپیکهای دیگه تون)
اینقدر زیاد و عجیب بود که نمی تونم تفکیکش کنم و بفهمم چی شده.
ولی یک نکته اش خیلی به نظرم مهمه
شما با ایشون قرار گذاشتی شب تولدتون رابطه داشته باشید.
شب تولدتون یادآوری می کنید و ایشون می گه من می ترسم و سنم کمه و ... و شما باهاش درگیر می شی !!!!!!!!
مگه رابطه جنسی با درگیری هم می شه؟
حالا اگه زورتون رسیده بود و رابطه داشتید واقعا چه حسی بهتون دست می داد؟ راضی می شدید؟ لذت می بردید؟
برادر من
جنس زن لطیف تر از این حرفهاست که شما بخوای اینطوری ازش درخواست رابطه کنی
اونم یه دختر بچه !!
ممکنه تا همیشه از رابطه با شما فراری باشه و ممکنه اتفاقی که اون شب افتاده باعث شده اینقدر از شما دور بشه.
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
علاقه مندی ها (Bookmarks)