سلام دوستان دلم خیلی گرفته خیلی خیلی خیلی ....
خسته شدم از خودم واز شوهرم
همیشه تو ارزوهام شوهرم یه مرد پر از احساسات بود که همه جا همراهم بود با هم میرفتیم رستوران
تو کارای خونه بهم کمک می کرد . برام زبون میریخت. خوش سفر بود برام هدیه های غیر منتظره میخرید
اما شوهرم دقیقا برعکس چیزایی هست که گفتم اصلا نمیدونم چه جوریه خوبه یا بده؟
سیاهه یا سفیده؟
گیر کردم
یه ادم سنتیه که همیشه تو ذوق ادم میزنه
امروز نهار سوپ درست کردم چون زودتر اومد هنوز غذا جا نیفتاده بود و ابکی بود
هنوز نخورده میگه این چیه درست کردی
منم گفتم زود اومدی غذا جا نیفتاده
دیدم ناراحت شد
بعد شروع کرد به یه عالمه نمک زدن
گفتم چه خبره؟ این قدر نزن
گفت خیلی غذات مزه داره؟
منم عصبانی شدم گفتم بشقابتو بده بریزم تو قابلمه برات تخم مرغ درست کنم
اونم گفت اگه می خاستم تخم مرغ بخورم زن نمی گرفتم
واقعا این چه حرفیه منو گرفته براش غذا درست کنم؟
حالا یه روز این جوری شده نمی شد بگه اشکالی نداره همینم خوبه؟
چرا مردا این جورین؟
چرا ما زنا این قدر بدبختیم
اون چون دو روزه میره خونه مامانم رنگ کاری دیگه طلب کار من شده
ولی من ازش تشکر کردم
می دونم خستس ولی دلیل نمیشه به همه چیز گیر بده
وقتی یه کار خوب بکنم هیچ چیزی نمیگه مثلا دیروز یه برنج چند رنگ درست کرده بودم که واقعا قشنگ بود هیچی نگفت و به زور ازش پرسیدم چه طور بود؟
گفت خوب بود ولی این که باید خورده بشه این کارا و تزئینات دیگه چیه؟وقتایی که همه چی خوبه هیچی نمیگه ولی اگه یه خورده باب میلش نباشه زود بروز میده
کلا ادم عجیبیه
مناسبت ها رو هدیه نمی خره و وقتی میگم هدیه بخر میگه من با این هیکلم برم مغازه برا زنم چیزی بخرم ؟
بعد پول میده میگه برو هر چی میخای بخر
این جوری دوست ندارم اگه همسرم برام یه چیز کوچیک می خرید و می داد خیلی خوشحال میشدم تا پولی که میده.
خیلی هم باهاش صحبت کردم اما اثر نداره
از دوران نامزدیم بهتر شده ولی هنوزم راه درازی رو در پیش داریم
اون موقع بدترین دوران عمرم بود
واقعا میگن دوره نامزدی دوران عاشقانه ای هست برای من که اصلا این طور نبود
شوهرم ابدا در جمع به من محل نمی داد الانم این طوره شاید یکم خفیف تر شاید
نمیدونم شاید هم من عادت کردم
ولی تو دلم موند مثل نامزدای دیگه عاشقانه باشه
الانم دلم پره و همه ی اون روزا جلوی چشمم رژه میره
چرا همیشه ما زنا باید خودمون رو تغییر بدیم؟ چرا؟
شوهرم رو نه میتونم ادم خوبی بدونم نه ادم بد
اگه بدونه من از کسی بدم میاد هیچ وقت دلداریم نمیده و همیشه جوری برخورد میکنه که من مقصرم و باید رفتارم رو درست کنم
ازش متنفرم
![]()










علاقه مندی ها (Bookmarks)