به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 51

Threaded View

  1. #30
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 دی 94 [ 23:14]
    تاریخ عضویت
    1393-7-24
    نوشته ها
    47
    امتیاز
    1,608
    سطح
    23
    Points: 1,608, Level: 23
    Level completed: 8%, Points required for next Level: 92
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registeredTagger First Class
    تشکرها
    83

    تشکرشده 39 در 22 پست

    Rep Power
    0
    Array
    من چندتا از پست ها رو بیشتر نخوندم .امیدوارم که حرفام کمک کننده باشه

    ببخشید ولی این بحث زیبایی که بعضی ها میان اینجا براش تاپیکدرست میکنن از پایه غلطه

    اگه زیبایی فقط به منظوراینکه یکی ازت خوشش بیاد و بیاد خواستگاری شاید درست باشه اما نه به مفهموم واقعی خوشبختی


    من که هرچی ادم دیدم که شوهر خوب و حتی خوش قیافه و با موقعیت خوب پیدا کردند قیافه معمولی و زیر معمولی داشتن به شکلی که لج منو در اودرن

    قیافه فقط یک فاکتوره و اونقدر ها هم کلیدی نیست. زیبا باش اما کافیه یک مشکل یک عیب یک نقص یک ایراد یک خطا یک پاشنه اشیل داشته باشی اونوقت خوشکلیتو باید براری دم اینه فقط خودت زل بزنی توی صورت خودت

    تو زیبا باش اما خانواده زیرمتوسط داشته باش خانواده با فرهنگ پایین داشته باش.خانواده ای با ظاهر نامتناسب داشته باش. یک بیماری داشته باشی.یک عیب پنهان داشته باشی اونوقت ببین کسی رو که مدنظر خودته رو میتونی بهش برسی؟؟ یا یه قدم برای کسیکه دو قدم برات جلو گذاشته جلو بزار ببین دیگه باهات چکار میکنه. اونوقته که مردای سرزمینم بهت میگن سهل الوصول یا شک میکنن نکنه تو باهمه همینطوریئ هستی

    الان زیبا هم باشی ادمی که ازت پایین تره اول نگاه خونه بابات و درامدش میکنه بعد تازه دربارت فکر میکنه.حتی ادمی که نیاز مالی نداره اما موقعیت اجتماعیش یکم توچشم هست اول میبینه خونت کجای شهره. بابات چیکارست و حساب بانکیش چقدر داخلشه

    توی کشور ما زن به معنای واقعی بدبخته اگه خانواده نداشته باشه اگه خانواده باسطح پایین داشته باشه اگه یه عیب داشته باشه.اصلا اگه دل داشته باشه.

    چرا خیلی از دخترای این کشور باید تا نزدیک سن سی سالگی با تنهایی و بی کسی بسوزن و بسازن چون خانواده ندارن یا مشکلی دارن؟ چرا دخترای ما توی خونه خودشون هم غریبه اند؟ الان توی خیلی از شهرا بالای 22 سه سال به دختر به زوری خرجی میدن خیلی شهرا که پایین تر از اون هم نمیدن . از 25 سالگی بهش میگن ترشیده یا بی شوهر مونده یا صدتا تهمت بهش میزنن چزا ؟ چون شوهر نکرده. درحالیکه اگه خودش هم خودشو خوش نگه داشته باشه اونا نمیزارن.میزارنش زیر منگنه. درحالیکه مشکل از خودشونه. از اینکه لااقل ظاهر رو حفظ نمیکنن تا دخترشون خوشبخت بشه.فکر میکنن با خود بدبخت نشون دادن منافع بیشتری برای خودشون جمع میکنن. این بدبخت کجا باید پناه ببره؟

    در بهترین حالتش به علاقه یک ادم روی خوش نشون میده و اونوقت بهش میگه سهل اولصول و یعد هم رها میشه
    عزیزم همه اینها که گفتم مربوط میشه به یک ادم تنهایی که حقشه لااقل تویاین سن کسی که شایسته وجود خودش باشه رو داشته باشه اما نداره و این دلیلش خوشکلی و زیبایی نیست.

    معمولیا و زیر معمولیایی که خانواده خوب وزیبا دارن خوشبخت ترن عزیزم.درست دور و برت رو نگاه کن
    ویرایش توسط voroujak : سه شنبه 26 آبان 94 در ساعت 21:31

  2. کاربر روبرو از پست مفید voroujak تشکرکرده است .

    faezeh_66 (پنجشنبه 28 آبان 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 54
    آخرين نوشته: چهارشنبه 17 تیر 94, 18:47
  2. سرد شدن نسبت به همسر بدلیل مشکلات زیاد
    توسط سناریا در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: شنبه 16 خرداد 94, 18:34
  3. از اینکه خیلی زیاد عاشق شوهرمم خسته شدم چون مشکلات زیادی برام ایجاد کرده
    توسط مهشید93 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: پنجشنبه 11 دی 93, 15:23
  4. پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: یکشنبه 11 خرداد 93, 10:55
  5. استرس شدید -تنبلی زیاد -بی حوصلگی زیاد باعث شده همه اش بخورم
    توسط پونه در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 دی 92, 23:06

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:48 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.