من چندتا از پست ها رو بیشتر نخوندم .امیدوارم که حرفام کمک کننده باشه
ببخشید ولی این بحث زیبایی که بعضی ها میان اینجا براش تاپیکدرست میکنن از پایه غلطه
اگه زیبایی فقط به منظوراینکه یکی ازت خوشش بیاد و بیاد خواستگاری شاید درست باشه اما نه به مفهموم واقعی خوشبختی
من که هرچی ادم دیدم که شوهر خوب و حتی خوش قیافه و با موقعیت خوب پیدا کردند قیافه معمولی و زیر معمولی داشتن به شکلی که لج منو در اودرن
قیافه فقط یک فاکتوره و اونقدر ها هم کلیدی نیست. زیبا باش اما کافیه یک مشکل یک عیب یک نقص یک ایراد یک خطا یک پاشنه اشیل داشته باشی اونوقت خوشکلیتو باید براری دم اینه فقط خودت زل بزنی توی صورت خودت
تو زیبا باش اما خانواده زیرمتوسط داشته باش خانواده با فرهنگ پایین داشته باش.خانواده ای با ظاهر نامتناسب داشته باش. یک بیماری داشته باشی.یک عیب پنهان داشته باشی اونوقت ببین کسی رو که مدنظر خودته رو میتونی بهش برسی؟؟ یا یه قدم برای کسیکه دو قدم برات جلو گذاشته جلو بزار ببین دیگه باهات چکار میکنه. اونوقته که مردای سرزمینم بهت میگن سهل الوصول یا شک میکنن نکنه تو باهمه همینطوریئ هستی
الان زیبا هم باشی ادمی که ازت پایین تره اول نگاه خونه بابات و درامدش میکنه بعد تازه دربارت فکر میکنه.حتی ادمی که نیاز مالی نداره اما موقعیت اجتماعیش یکم توچشم هست اول میبینه خونت کجای شهره. بابات چیکارست و حساب بانکیش چقدر داخلشه
توی کشور ما زن به معنای واقعی بدبخته اگه خانواده نداشته باشه اگه خانواده باسطح پایین داشته باشه اگه یه عیب داشته باشه.اصلا اگه دل داشته باشه.
چرا خیلی از دخترای این کشور باید تا نزدیک سن سی سالگی با تنهایی و بی کسی بسوزن و بسازن چون خانواده ندارن یا مشکلی دارن؟ چرا دخترای ما توی خونه خودشون هم غریبه اند؟ الان توی خیلی از شهرا بالای 22 سه سال به دختر به زوری خرجی میدن خیلی شهرا که پایین تر از اون هم نمیدن . از 25 سالگی بهش میگن ترشیده یا بی شوهر مونده یا صدتا تهمت بهش میزنن چزا ؟ چون شوهر نکرده. درحالیکه اگه خودش هم خودشو خوش نگه داشته باشه اونا نمیزارن.میزارنش زیر منگنه. درحالیکه مشکل از خودشونه. از اینکه لااقل ظاهر رو حفظ نمیکنن تا دخترشون خوشبخت بشه.فکر میکنن با خود بدبخت نشون دادن منافع بیشتری برای خودشون جمع میکنن. این بدبخت کجا باید پناه ببره؟
در بهترین حالتش به علاقه یک ادم روی خوش نشون میده و اونوقت بهش میگه سهل اولصول و یعد هم رها میشه
عزیزم همه اینها که گفتم مربوط میشه به یک ادم تنهایی که حقشه لااقل تویاین سن کسی که شایسته وجود خودش باشه رو داشته باشه اما نداره و این دلیلش خوشکلی و زیبایی نیست.
معمولیا و زیر معمولیایی که خانواده خوب وزیبا دارن خوشبخت ترن عزیزم.درست دور و برت رو نگاه کن








علاقه مندی ها (Bookmarks)