آقای خاله قزی دارید میرید؟ واقعا؟ برای همیشه؟
خیلی چیزها ازتون یاد گرفتم ، هم نشینی با امثال شما سعادتی است.
خیلی دوست داشتم همسرم بیان توی این سایتو با شما آشنا بشن و راهنماییشون کنید ولی حیف نه خدا خواست و نه ...
فی امان الله و هو حسبنی الوکیل.
برای ما هم دعا کنید .










علاقه مندی ها (Bookmarks)