سلام خدمت دو دوست گرامی..
باغبان عزیز ممنون بابت وقت و نوشته هائی که برام گذاشتین.. دعای هر روزه ی من این روزها فقط اینه: خدایا منو عاشق خانمم کن و محبتشو تو دلم بنداز..همین