سلام دوستان تاپیک قشنگیه.به آدم حس خوبی میده و آدمو میبره به سمت نکات مثبت زندگیش.به قول مشاوران عزیز آدمو مثبت اندیش میکنه.
من چند وقت (3ماه پیش که هنوز عروسی نکرده بودم)پیش دستبندمو گم کردم.یک میلیونو خوردی پولش بود.یادم نمیاد دقیق چقد گرفته بود برام.خیلی دنبالش گشتم .مونده بودم چطور به شوهرم بگم.بگم چی شده.خلاصه گذاشتم آخر هفته که اومد خونمون .رفت دست و صورتشو شست منم براش حوله بردم.نشستیم به صحبت و این حرفا.گفت قیافت یه جوریه چیزی شده ؟
زود قیافم تابلو میشه گفتم یه چیزی شده باید بهت بگم گفت خوب بگو .منم بعد کلی من من کردن گفتم دستبندم گم شده.یه نفس عمیق کشید پیشونمو گرفت و بوسید گفت ترسیدم.فکر کردم چی شده دلم هزار راه رفت.فدای سرت که گم شده.خودت سلامت باشی
این در صورتی بود که از لحاظ مالی درمضیقه بودیم و عروسیمون هم نزدیک بود.من عاشقشم خیلی مهربون و دوست داشتنیه.خدایا شکرت







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)