سلام
نظرتون راجع به یه پروژه ی صبح زودهمگانی چیه؟؟؟
اگه خوشتون امد به آدرس زیر سربزنید
خبر خوب: یه تجربه دسته جمعی برای زندگی شادتر - رنگی رنگی
برای دوهفته تعریف شده و واسه هرروز یه برنامه خاص و متفاوت داره و عالیه.من یه ماه پیش این رو انجام دادم و خیلی حالم رو خوب کرد و موفق شدم 15 روز 2ساعت زودتر از معمول از خواب پاشم .اما همین الان که این لینک رو برای شما گذاشتم توی ذهنم تصمیم گرفتم که دوباره همینو از نو شروع کنم.
از همین فردا صبح قشنگ من شروعش میکنم تا 15 روز دیگه ولی این بار سعی میکنم ادامش بدم .مثلا من قصدم 5ونیم صبح هست :D که هم نمازم قضا نشه هم کارای روزمو شروع کنم.
هورااااا![]()








پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)