بابا این چیزارو میگین تا دل ما مجردا بسوزه؟
به فکر ما هم باشین دیگه
من اینارو میخونم حسودیم میشهیکی هم نیست بهمون بگه تو دلم ولوله است واسه خواستنت
زندگی ما شده تکراری. همه کارا تنهایی.تنها برو سرکار،تنها برگرد،تنها برو خرید لباس،تنها برو پیاده روی،آخرشم تنها بمیر
البته اینارو به شوخی گفتم.برای همه متاهل های تالار آرزوی خوشبختی میکنم![]()









یکی هم نیست بهمون بگه تو دلم ولوله است واسه خواستنت

پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)