عزیزم بنظرم شما برای درمان افسردگیتون حتما اقدام کنین
چرا ایشون غذا میپزن؟یعنی چی که دوست ندارین؟
مشکل اینجاست که 1شما افسرگی دارین2اوایل ازدواج سنتی معلومه که کسی عاشق کسی نیست و زمان میبره تا بخاطر رفتارای خوب دو طرف عاشق هم شن که شما هم ماشالا همش بحث و فحش زشت به خودشون و خانواده شون.شما غرور ایشونو خورد کردین3خیلی به خودتون مغرورین و از زیبایی و توانایی های خودتون خیلی تعریف میکنین4ایشون وقتی برای رسیدگی به خودشون ندارن چون همه وقتشون صرف رسیدگی به کارو بچه و اشپزیه و ذهن و قلبشونم تامین نمیشه
شما سعی کنین تغییر رو در خودتون ایجاد کنین اخه ایشون چی از شما دیدن که بهتون نزدیک شن؟منم جای ایشون بودم هر روز ازتون دورتر میشدم چون مدام تحقیر و خورد میشم از جانب شما.میدونین یه مرد به چی احتیاج داره؟ارامش اونم تو خونه خودش.علاقه اکتسابیه خودتون باعث شین بوجود بیاد نکه هی خودتونو برطر فرض کنین و ایشونو بی ارزش








علاقه مندی ها (Bookmarks)