گاهی وقتا احساس عصبانیت منو میخوره، به مشاور گفتم میگه طبیعیه ، بابا من که میدونم از جهنم فرار کردم دیگه چرا خودمو با خاطرات تلخ عذاب میدم ، اگه کسی راهکار یا تمرین بلده به من یاد بدین ، حال غصه خوردن واسه کارای یه آدم ضعیف رو ندارم ، همین پریروز یه دندون عصب کشی کردم حیف اعصابمه کلا وقتی یه مشکل خیلی وحشتناک پیش میاد دندونام داغون میشه، کارام مونده اونوقت روزا فکر میکنم چطوری باهام رفتار کردن سرمو کلاه گذاشتن، بیشتر وقتم تو سایت همدردی میگذره تا آروم بشم ، دلم واسه خودم میسوزه نتونستم کاری واسه دلم بکنم کاش بیشتر قدر دلمو میدونستم و نمی گذاشتم این ازدواج سر بگیره افسوس که گذشته و کاری نمیشه کرد، آینده رو میخوام الله بزرگ آینده رو میخوام الله اکبر ، یا الله تو تنها واقعیت موجودی








علاقه مندی ها (Bookmarks)