با سلام دوستان من یه مشکلی دارم که لطفا" تا بعد از ظهر بهم کمک کنید.
مشکل من مربوط به خصوصیات اخلاقی شوهرم میشه و اینکه اون خانواده را فقط خواهر و برادر میدونه و خاله و دایی و عمه و عمو اصلا" براش مهم نیست.
فردا شب (5شنبه) جشن حنا بندونه پسر داییمه و اونو دعوت کردند ولی سر دعوت کردن تاونا زندگیمو سیاه کرده که نمیره و من هم نباید اعتراض کنم . و خودم باید تنهایی برم اونجا.
حالا مشکل از اونجایی شروع میشه که 8 ماه قبل که مراسم نامزدی اونا بود من بهونه آوردم که مریض شده و نیومده و یه بار هم داییم دعوتمون کرد واسه شام که طبق معمول بهونه تراشی کردیم و نرفتیم.
البته اینو بگم که ما یک ساله که عروسی کردیم.
حالا من موندم بین خانوادم و شوهرم
که مامانم بهم میگه اون آدم و نیست و ماهم منبعد تحویلش نمی گیریم و اون که تهدیدم میکنه که اگه به خاطر عروسی بداخلاقی بکنی طلاقت میدم و آبروتو میبرم .
نمیدونم چکار کنم . خیلی کلافه ام . لطفا" اگه کسی تجربه ای داره بهم بگه هر چه سریعتر