به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 18

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 17 مرداد 94 [ 21:46]
    تاریخ عضویت
    1394-5-13
    نوشته ها
    6
    امتیاز
    136
    سطح
    2
    Points: 136, Level: 2
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 14
    Overall activity: 40.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class100 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 12 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    پوچی و بی هدفی

    سلام دوستان
    نمیدونم چرا هرچه قدر فکر میکنم هیچ چیز ، هیچ چیز و هیچ کس منو به این زندگی مسخره نمیکشونه...نه گذشته خوبی دارم نه آینده خوبی منتظرمه ... هیچی نیست که بخوام واسش تلاش کنم... واقعا نمیتونم به زندگی ادامه بدم.. هربار خودم را گول میزنم و تلاش میکنم و برنامه ای میچینم ، تا دو سه روز اول همه چیز خوبه اما بعدش دچار افکار خودکشی میشم و حتی جسارت و جربزه خودکشی را هم ندارم.... قبلا که بچه تر بودم به آینده امید داشتم فک میکردم بزرگتر میشم و خیلی از مشکلاتم حل میشه...خیلی زیاد با خدا مشکل دارم و دیگه نمیتونم عبادتش کنم یا از خدا چیزی را بخوام چون هربار از خدا چیزی را خواستم ، هیچ کمکی بهم نکرد، اونم توی مسائلی که اصلا دست من نبود و با تلاش من حل نمیشد... ...به عدالت خدا شک دارم و واقعا نمیدونم واسه چی دارم به این زندگی ادامه میدم ...هر چی فک میکنم میبینم الان خودمو نکشم، دو سال دیگه باید خودمو بکشم...دو سال دیگه نه ده سال دیگه ... الکی دارم این همه احساس حقارت و بدبختی را تحمل میکنم که چی بشه ؟؟
    گاهی به خودم میگم درس میخونم و دکترام را میگیرم ولی بازم میگم که چی بشه؟؟ تازه اگه بخوامم ادامه تحصیل بدم احساس میکنم به خاطر کمرو بودن و هراس اجتماعیم نتونم ادامه بدم ... واقعا نمیدونم واسه چی دارم زندگی میکنم...هیچ دوست صمیمی ندارم... با خانواده هم صمیمی نیستم... هم از خودم و هم از بقیه آدما بدم میاد...از این زندگی اصلا لذت نمیبرم... مشکل هراس اجتماعی و وسواس فکری دارم، وهرچی زمان می‌گذره بهتر که نمیشه بدتر هم میشه ....سوالاتی راجع به خدا و عدالتش دارم که یک ساله مثه خوره افتاده به جونم و واسش هیچ جوابی پیدا نکردم وباعث شده رابطم با خدا بهم بخوره و از آینده ناامید بشم و گاهی به خدا حرفای بدی هم میزنم و دلم میخواد بمیرم ... مشکل من روزمرگی نیست، من اگه بخوام میتونم یه هدفی را دنبال کنم ، ولی واقعا نمیدونم چرا باید تلاش کنم وقتی میدونم آیندم بهتر که نمیشه هیچ بدتر هم میشه.....مشکل من بیشتر عدالت خداست و این که هرچی زور بزنم به هیچ جا نمیرسم و تازه بیشتر اذیت میشم ... احساس میکنم اگه همین امروز بمیرم بهتر از فرداست چون اینجوری کتر زجر میکشم

  2. 2 کاربر از پست مفید بهاار تشکرکرده اند .

    danger (چهارشنبه 14 مرداد 94), باغبان (چهارشنبه 14 مرداد 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. احساس ترس و زندگی پوچ
    توسط alireza45 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: شنبه 29 خرداد 95, 03:08
  2. اصلا دلم نمیاد واسه نامزدم پول خرج کنم
    توسط مینا 66 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 25 بهمن 94, 12:23
  3. شوهرم بیکارشده هیچ پولی نداریم
    توسط مرمر تنها در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 05 اسفند 92, 12:55
  4. باخت پول
    توسط Vampier در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: جمعه 25 مرداد 92, 19:08
  5. پوچی
    توسط memul در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 25 دی 89, 04:01

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:47 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.