به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 30 تیر 94 [ 01:49]
    تاریخ عضویت
    1394-2-30
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    215
    سطح
    4
    Points: 215, Level: 4
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 15.0%
    دستاوردها:
    31 days registered100 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    0

    تشکرشده 6 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    چرا به من کمک نمکنید زندگیم از هم میپاشه!!

    من تو تاپیک قبلیم گفتم که ما الان مدت ۴ ماهه با هم قهریم

    جاشو جدا میندازه
    شوهر من ۲ تا چیز وحشتناک داره که من تو این ۴ سال تحمل کردم

    یکی خساست بیش از اندازه شه
    یکی هم سرد مزاجیش
    اگر پول یارانه ها نبود من نمیدونم چطور میچرخیدم که اونم
    با زور و تحمل غرولندهاش برداشتم ماهیانه
    که پول لباس خودم پسر ۱ ساله م
    پول آرایشگاه(که بماند من سالی ۲ ۳ بار بیشتر نمیرم
    یا ا خواهرم کمک میگیریم یا خودم)
    پول وسایل بهداشتی و.....
    و دهها خرج دیگه که تو این دوره زمانه

    یک زن بچه دار میتونه داشته باشه

    البته من نصفشو پس انداز میکنم(کمال هم نشینی دذ من اثر کرده)


    کمک‌های خانواده ام گه گدار هست
    اون وقت شوهرم باید ۳ تا خونه داشته باشه

    حساب های بانکی ش سر جاش با سود ۶۰۰ ۷۰۰هزار باشه


    از خرید گوشت وحشت داره
    عاشق تاناکوراست
    خرید برنج بیکفییت
    از مهمانی وحشت داره

    عاشق جمع کردن وسایل کهنه(کهمن چقدر از ازین کا رش بدم میاد)
    تو این ی سالی که بچه مون به دنیا اومده دریغ
    از ی بادکنک که براش بخره
    حتی تولد یک سالگیش (به خاطر تتو قهر بودن [ما از ۱۱ فروردین ۹۴ تاحالا قهریم])براش




    هیچی نخرید!!!!!!!

    حالا به اینا سردمزاجی را هم اضافهکنید



    عدم نزدیکش

    نزدیکی ۲ ماه ۱ ماهه

    یکبار و ترس از ارضاء شدن به خاطر ترس از دست دادن قدرت مردانگی در 'آینده یک فوبیا جنسی!! شما بگید چه کنم؟ خودم قربانی شم یافرزند را قربانی کنم؟?!!!!!!!!

  2. 2 کاربر از پست مفید مامان آرشا تشکرکرده اند .

    maryam240 (چهارشنبه 28 مرداد 94), باغبان (سه شنبه 30 تیر 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. همسرم حرفامو نمیپذیره ....
    توسط fariba293 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 دی 95, 15:44
  2. ۵ماهه شوهرم ترکم کرده کمکم کنید زندگیم داره از هم میپاشه
    توسط یاصاحب زمان ادرکنی در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 113
    آخرين نوشته: شنبه 01 خرداد 95, 02:14
  3. خیلی گریه میکنم،بخاطر این گریه کردنا زندگیم داره از هم میپاشه
    توسط E_Aysan در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: دوشنبه 24 اسفند 94, 09:35
  4. از شما میپرسم
    توسط لبریز در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: شنبه 18 مرداد 93, 00:53
  5. باورم نمیشه به این راحنی زندگیم داره میپاشه
    توسط شمیم الزهرا در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 23
    آخرين نوشته: یکشنبه 20 مرداد 92, 12:37

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:18 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.