به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 369

Threaded View

  1. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 23 دی 98 [ 13:15]
    تاریخ عضویت
    1393-4-15
    نوشته ها
    382
    امتیاز
    12,547
    سطح
    73
    Points: 12,547, Level: 73
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 303
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    894

    تشکرشده 1,236 در 375 پست

    Rep Power
    101
    Array
    ســـــــــلام

    نقل قول نوشته اصلی توسط paiize نمایش پست ها
    حال واحوالم ازاین بدترنمیشه...کاش مثه دیروز بود که نوشته بودم!!!
    همه چی بدترشده..
    نمیدونم چکارکنم!!
    من خیلی عوض شدم...خیلی اشتباه کردم...اماحتی دوست ندارم درستش کنم...
    میخوام همینجوربمونه
    دوباره شدم مثه دوسال پیش!!!همه چی روخراب کردم
    تامرز جدایی پیش رفتم
    آخه چرا؟؟؟
    دیگه انرژی ای ندارم...
    حتی دوست ندارم تاپیک بزنم...چون میدونم بی نتیجه ست...ازآخرین تاپیکی که زدم حالم بهم میخوره

    من واقعا دیووووووووووانه ام.
    ازخودم توقع بیشترداشتم
    اما احتیاج دارم که بقیه هم درکم کنن
    ازاین حال بدم میاد که بعد هراتفاق میشینم فقط رفتارموتحلیل میکنم وخودمو مقصر میدونم که اگه اینکارومیمردم اینجوری نمیشد...اونجوری نمیشد
    اه...
    پس چرابقیه اینجورنیستن..چرااونها به فکراصلاح نیستن
    چراهمیشه من باید باشم
    من بریدم
    خسته شدم...دلم فقط به حال پسرم میسوزه که تادوماه دیگه دنیا میاد ...اما این دنیا تاریکتروبدترازاونی هست که نوزاد کوچولوی من بخواد توش پابزاره!!!
    من داغونم...
    چکارکنم خدایا
    می بینم که خدا یکی رو فرستاده که کشتی تون رو سوراخ کنه ، امان از دست این حضرت های خضر خدا که ول کن کشتی های ما نیستن ، صبر جمیل کنین ان شاء الله که فرج نزدیک هست که فرمود: الصبر مفتاح الفرج ، بعدش هم دنیایی که مادر به این خوبی توش داره کجاش تاریک و بده!!!

    سخت نگیرین ،ولی اگه می تونین اشتراک آزاد تهیه کنین و کمی از خانم فرشته مهربان مشاوره بگیرین (یه مدت دیگه می ترسم از بس توی تاپیک ها دعوت به مشاوره میکنم دوستان فکر کنن من سر وسری با تالار دارم نه به خدا ، هم دلم میسوزه و هم امیدوارم خدا اثر رو از کلام اهلش به شخصی برسونه)

    اگه بقیه به فکر اصلاح نیستن شما باش ، یه لحظه فکر کنین وقتی خدا به حضرت نوح دستور ساخت کشتی رو میده حضرت نوح نهصد سال وسط بیابون خدا که هیچ آبی اون نزدیکی ها نبوده شروع به ساختن کشتی میکنه و هر کی رد میشده یه تکه ای بار ایشون میکرده ، بابا خودمونی ای والله به حضرت نوح خوب شد ما رو خدا برای یه رسالتی نفرستاد من یکی که که نمی دونم تحمل یه هفته اش رو هم داشتم یا نه ، تازه چقدر هم خدا با این رسولاش به خاطر ما سخت گیری میکرده ،حالا این جوری بعضی وقت ها خدا با ما خشمناک حرف میزنه ولی عتاب یار پری چهره با رسولانش خیلی سخت بوده !

    بنده خدا حضرت یونس یه کوچولو ناراحت میشه و ترک اولی میکنه (نه این که خدایی نکرده دچار گناه شده باشه) و از خدا تقاضای عذاب قوم واقعاً به حق جاهل اش رو میکنه خدا هفتاد سال توی شکم ماهی زندانی اش میکنه!

    دیگه همینه دیگه ما هم مثل شما و پروین اعتصامی:

    به چشم خيره ايام هر چه خيره شدم
    نـــديد ديـــده مــن روي مهــــرباني را

    ولی دیگه این دنیا هم این قدر ارزش نداره:

    پدرم روضه رضوان به دو گندم بفـروخت
    من چرا ملک جهان را به جُویی نفروشم

    مخلص همه مادر ها ، راستی توی گرما هم بنده توی قم هستم و با شما همدرد ، خانم فرشته اردیبهشت شما هم خواستی بیا این جا مهمون حضرت معصومه باش.

    شب بخیر.
    ویرایش توسط hamed-kr : سه شنبه 30 تیر 94 در ساعت 01:15 دلیل: یادم رفته بود سلام کنم

  2. 7 کاربر از پست مفید hamed-kr تشکرکرده اند .

    paiize (سه شنبه 30 تیر 94), parsa1400 (سه شنبه 30 تیر 94), گیسو کمند (سه شنبه 30 تیر 94), یه دختر سرگردان (پنجشنبه 01 مرداد 94), محمد 93 (پنجشنبه 01 مرداد 94), مسافر زمان (دوشنبه 05 مرداد 94), مصباح الهدی (سه شنبه 30 تیر 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:38 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.