
نوشته اصلی توسط
paiize
حال واحوالم ازاین بدترنمیشه...کاش مثه دیروز بود که نوشته بودم!!!
همه چی بدترشده..
نمیدونم چکارکنم!!
من خیلی عوض شدم...خیلی اشتباه کردم...اماحتی دوست ندارم درستش کنم...
میخوام همینجوربمونه
دوباره شدم مثه دوسال پیش!!!همه چی روخراب کردم
تامرز جدایی پیش رفتم
آخه چرا؟؟؟
دیگه انرژی ای ندارم...
حتی دوست ندارم تاپیک بزنم...چون میدونم بی نتیجه ست...ازآخرین تاپیکی که زدم حالم بهم میخوره
من واقعا دیووووووووووانه ام.
ازخودم توقع بیشترداشتم
اما احتیاج دارم که بقیه هم درکم کنن
ازاین حال بدم میاد که بعد هراتفاق میشینم فقط رفتارموتحلیل میکنم وخودمو مقصر میدونم که اگه اینکارومیمردم اینجوری نمیشد...اونجوری نمیشد
اه...
پس چرابقیه اینجورنیستن..چرااونها به فکراصلاح نیستن
چراهمیشه من باید باشم
من بریدم
خسته شدم...دلم فقط به حال پسرم میسوزه که تادوماه دیگه دنیا میاد ...اما این دنیا تاریکتروبدترازاونی هست که نوزاد کوچولوی من بخواد توش پابزاره!!!
من داغونم...
چکارکنم خدایا
علاقه مندی ها (Bookmarks)