خانم دختر بی خیال اظهارات نسنجیده منو ببخشید .من فکر کردم مخاطب تاپیک شما اقایون هستن ولی مثل اینکه بیشتر برای همدلی با بقیه بانوان همفکر شما بود. بازم معذرت میخواهم.البته دوست دارم نظرتون در مورد مردهایی که به خانه داری علاقه دارن و از کار بیرون خوششون نمیاد هم بدونم.البته مادر شما جز معدود خانم های شاغل (این معدود که میگم شاید برای شما عکس باشه شاید زندگی پرتنش تو شهر بزرگ علتش باشه) هستن که به همه مسائل روزمره شون میرسیدن شاید علتش به خاطر راحتی در جامعه گذشته بود. البته مادر من هم در برهه ای از زمان شاغل بودن و خودشون فکر میکردن برای فرزندانشون کم نمیذارن.
نکته بسیار مهم بعدی هیچ کسی ملزم به این نیست که کسی رو وادار به کاری بکنه و خودم ادم قدرت اختیار داره که برای تمام مراحل زندگی خود تصمیم بگیره .در مورد همه چیز این چیزی که خدا تو وجود همه گذاشته. بنابراین شاغل بودن یا نبودن به فرد دیگری ربط نداره. حالا ممکنه اون کار یا عملی که انجام میدین به ضررمون باشه که مقصر خودمونیم .ممکنه هم باعث تعالی بشه که باز هم عملکرد خودمون هست. یه مثال ملموس میزنم شما فرض کنید صدای یه خانم بسیار خوبه و تمایل به خوانندگی داره تمام موسیقی دان ها هم میگن ایشون استعدات فوق العاده ای داره. البته فرض میکنیم ایشون معتقد باشن اینجا هست که قدرت اختیار نمود پیدا میکنه این خانم به هر سمتی بره نتیجه اش میبینه . البته منظورم قیاس با شاغل شدن نیست.
موفق باشید
پ.ن: عمیقا متاسفم که بعضی ها شب قدر قرآن بالای سرشون میذارن و اظهار ندامت و پشیمانی میکنن در حالی که به راحتی به بنده همونی که براش گریه میکنن تهمت میزنن . در مورد آثار تهمت زدن مومنان واقعی میتونن به تاپیکی که دیشب زدم رجوع کنن.








علاقه مندی ها (Bookmarks)