چقدر این تاپیک باحاله من واسه نفر بعد یه دعا دارم بچسبه به تنش اگه دختر انشالله خدا یه شوهر بزاره تو دامنش اقا متین خوش اخلاق وکلا فرشته اگه پسره یه زنی گیرش بیاد خوجمل خوجمل باشه غر غرو نباشه بساز باشه اگه زنه انشالله خدا گره از کارش باز کنه شوهرش براش بهترین مرد کنه وسلامت خودش وخانوادش تضمین کنه اگه مرده الهی برکت تو خونش روون کنه عشق بین خودش همسرش صدبرابر شه وگناه والودگی وحرام تو خونش نیاد
آهای نفر بدی خوب کیفور شدیا دعای خوب گرفتی برو حالشو ببر







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)