به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 14

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 20:43]
    تاریخ عضویت
    1394-1-31
    نوشته ها
    71
    امتیاز
    1,507
    سطح
    22
    Points: 1,507, Level: 22
    Level completed: 7%, Points required for next Level: 93
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdrive1000 Experience Points31 days registered
    تشکرها
    121

    تشکرشده 82 در 34 پست

    Rep Power
    0
    Array

    شوهرم میخواد طلاقم بده

    سلام
    این سومین تاپیکمه
    تاپیک قبلیم چون 6 صفحه شده بود گفتم احتمالا طولانیه و زیاد کسی سر نزنه.
    برای کسایی که مشکلمو نمیدونن پست اول تاپیک قبلیم مشکلات زندگیو توضیح دادم اینم لینکش:


    شوهرم منو رها کرده و ارتباطی با من ندارد ...


    من تلاشمو کردم اشتباهاتمو متوجه شدم حالا چه شوهرم کنارم باشه و چه نباشه.
    دو ماه قهر هستیم. از چند روز قبل عید تا الان.
    دایی و عموش زنگ زدن اگر نری مهرتو ببخشی واسش زن میگیریم واسه توام یه اتاق میگیرم.
    خودشم بهم گفت رفتم یکیو صیغه کردم.

    از پونزده روز پیش شروع کردم به پیام دادن عذر خواهی. یه چند تایی دادم.
    که آخریش اینطوری ختم شد:

    گفت دیگه این پیاما فایده ای نداره منو تو دیگه با هم نخواهیم بود شاید باورت نشه. تو اشتباهاتتو فهمیدی اما دیگه خیلی دیر شده خیلی. من دل سنگ شدمو دیگه دوستت ندارم. و اینکارا فایده ای نداره.

    گفتم میخوای طلاقم بدی؟
    گفت آره
    گفتم کی محسن؟
    شکلک خنده فرستاد که عجله داری؟ شوهر پیدا کردی؟
    منم گفتم من دارم تمام تلاشمو میکنم زندگیمونو بسازم چرا این حرف رو بهم میزنی

    گفت دیگه نمیخوامت و دوستت ندارم و برو مرد دیگه ای برای خودت پیدا کن

    بعدشم زنگ زد گفت یکبار دیگه بهم پیام بدی (با لحن کاملا تهدید آمیز)این سیمکارتمو میشکونم. دیگه بهم پیام نده فهمیدی؟ مشکلی داری برو قانونی اقدام کن
    از شناختی که ازش دارم وقتی این برخورد و داره قبلش یکی پرش کرده فکر کنم واقعا زن گرفته اون اجازه نمیده باهام حرف بزنه

    دیگه حتی نمیتونم پیام بدم
    من خیلی بی پشتو پناهم تنها جایی که میتونم حرفامو بزنم اینجاست نمیدونم باید چیکار کنم
    خدا کمکم کن
    زندگیم نابود شد

    اگر به قابلیت خود در
    گرفتن تصمیمات متحول کننده زندگی
    نشان دادن شجاعت
    یا دفاع کردن از خود

    دچار تردید هستید
    به یاد داشته باشید:
    اگر پرنده ای با بالهای سالم برای مدت طولانی در قفس حبس بماند،
    نسبت به قابلیت پرواز خود دچار تردید خواهد شد...
    ویرایش توسط شادمانه : سه شنبه 29 اردیبهشت 94 در ساعت 12:37


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:22 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.