به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 14 آبان 96 [ 23:24]
    تاریخ عضویت
    1393-6-26
    نوشته ها
    46
    امتیاز
    3,009
    سطح
    33
    Points: 3,009, Level: 33
    Level completed: 73%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 15.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteranTagger First Class
    تشکرها
    4

    تشکرشده 13 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array

    اعصاب فوق العاده ناراحت خواهرم

    سلام دوستان
    این دفعه مشکلم در مورد خواهرم هست که یک سال از من کوچکتره، او در حال خواندن کارشناسی ارشد در یکی از بهترین دانشگاههای دولتی است و همیشه و همه جا شاگرد اول بوده و خیلی زحمت میکشه ،یه جورایی جزء نخبکان هست و پدرم به دخترش واقعا افتخار میکنه . ولی تازگیا خیلی حساس شده، با کوچکترین شکستی فوق العاده بهم میزه و شروع می کنه به گریه کردن و دادو بی داد و ناشکری کردن ، البته اخلاقش قبلا کمی تند بود ولی در این یکی دو سال بدتر شده میگه خیلی بدشانسم گاهی اوقات راست میگه مثلا برای جشن فارق التحصیلیش که ما (خانواده ) رو دانشگاه دعوت کرده بودن و ما و مخصوصا پدرم با خوشحالی رفتیم اونجا ولی وقتی خواستند شاگرد اولا رو معرفی کنن و ازشون تقدیر کنن ، اسم خواهر منو نخوندن و بعد از پیگیری فهمیدیم اسمش جا مونده و کس دیگه ای رو به جای خواهرم معرفی کردن ، پدرم خیلی ناراحت شدن ولی به خاطر خواهرم به روی خودش نیاورد.الان که بعد از دو ماه پیگیر جایزش بوده جایزه شو نصفه دادن و لوحه افتخار رو برای استخدام شدن در یکی از ارگان های دولتی که مورد نیازش بوده رو بهش ندادن. عواقب این عصبانیتش کم کم داره رو معدش تاثیر می ذاره و این منو نگران کرده هرچی سعی می کنم تا باهاش حرف بزنم که این چیزا ارزش اعصاب خوردی و از دست دادن سلامتیتو نداره بی فایده ست و بدتر عصبانی تر میشه
    به نظرتون چی کار کنم بتونم ارومترش کنم

  2. کاربر روبرو از پست مفید نازنین 2 تشکرکرده است .

    خادم رضا (سه شنبه 15 اردیبهشت 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. عصبی بودن و داشتن مشکل با پدر
    توسط tabrizy در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 27 خرداد 94, 13:16
  2. فشار عصبی و فکری در مورد کارم
    توسط bb12 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: چهارشنبه 20 خرداد 94, 01:33
  3. خواهر و برادر ناسازگار و اعصاب خورد کن
    توسط من راضیه هستم در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: دوشنبه 14 اردیبهشت 94, 13:12
  4. چرا اینقدر عصبی؟چرا اینقدر عصبانی؟
    توسط کاربر19 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: جمعه 24 مرداد 93, 12:06
  5. چگونه با همسر عصبانی و پرخاشگر کنار بیایم؟
    توسط دختر بیخیال در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 اسفند 92, 09:16

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:14 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.