سلام
به نظرت به حرف خدا گوش کردی و پاکیتو حفظ کردی ضرر کردی؟اگه هرچی پسره میخواست انجام میدادی براش و دلبری میکردی و این چیزا آخرش سوءاستفاده خودشو ازت میکرد و بعد ولت میکرد بری اون موقع غمش برات هزار برابر بیشتر بود
همین اندازه که گوش کردن به حرف خدا باعث شد اون پسر از زندگیت خارج بشه و نتونه ازت سوءاستفاده کنه کافیه
همه ی ماها یه سری مشکلات داریم یه سری نیاز ها داریم که نمیتونیم اونارو حل کنم بهترین کار اینه که صبر کنیم و به خدا توکل کنیم
به جای اینکه مدام از خدا بپرسیم چرا من اینطوری شدم چرا جوابمو نمیدی چرا مادرم مریضه چرا این همه مشکل داریم به خدا بگیم خدایا راضی هستم به رضای تو من از آینده خبر ندارم تو عالم به همه چیز هستی من رو اونجوری بساز که خودت میپسندی
ما تا توی زندگینون مشکلات سختی رو تحمل نکنیم نمیتونیم در مقابلشون بایستیم،کسی که فقیره وقتی بزرگ میشه یاد میگیره چطوری خرج کنه، کسی که پدرشو از دست میده یاد میگیره چطوری روی پای خودش بایسته، کسی که مادرش مریضه یاد میگیره که چطور باید قدر داشته هاشو بدونه و...
اگه خدا بردت کنار پرتگاه بهش اعتماد کن، یا دستتو میگیره و نمیزاره بیوفتی یا میخواد بهت پرواز کردن رو یاد بده
امام كاظم عليه السلام :
بر طاعت خدا صبر كن و در ترك معاصى او شكيبا باش ؛ زيرا دنيا لحظه اى بيش نيست . آنچه گذشته جاى شادى و غم ندارد و از آنچه نيامده نيز خبرى ندارى . پس لحظه اى را كه در آن به سر مى برى ، صبور باش چنان كه گويى خوشبخت و خوشحالى
بحارالأنوار، ج75، ص311، ح1
پ ن:اگه میخوای به آرامش برسی به خدا توکل کن و بهش اعتماد داشته باش برای اینکه بتونی توکلتو بیشتر کنی سعی کن بیشتر خدا رو بشناسی و بزرگیشو و حکمتشو درک کنی.ان شاءالله بتونی حکمت کارهای خدارو درک کنی و توکلت بهش بیشتر بشه
موفق باشید
یاعلی...








علاقه مندی ها (Bookmarks)