به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 79

Threaded View

  1. #11
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 29 اردیبهشت 98 [ 09:11]
    تاریخ عضویت
    1391-2-29
    نوشته ها
    939
    امتیاز
    15,687
    سطح
    80
    Points: 15,687, Level: 80
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 163
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6,262

    تشکرشده 5,821 در 1,048 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    142
    Array
    "
    باور کنید اگه با یه ادم درست و حسابی بهم خیانت کرده بود اینقد زجر نمیکشیدم"

    عزیزم
    زن درست و حسابی هرگز نمیاد اینکارو بکنه و به همنوع خودش که یک زن دیگه باشه خیانت کنه.
    مطمئن باش اتفاقا اگه زند درست و حسابی بود و از شما سرتر بود خیلی بیشتر زجر میکشیدی و مطمئن بودی بدون ردخور که میره سمت اون.

    الان این برگ برنده رو داری که از اون زنه سرتر هستی و دیر یا زود به سمت خودت برمیگرده.

    مینای
    عزیز
    خیلی دوست داشتی یک خانم مطلقه بیاد و باهاش مشورت کنی

    من یک خانم مطلقه هستم و بهت دارم میگم که حالا که شوهرت به اینجا رسیده که واقعا روحا و جسما و قلبا پشیمونه و میخواد دوباره بسازه، بهش فرصت بده.

    میدونم گفتنش خیلی آسونه و هیچکدوم از ماها جای تو نیستی (با همون احساسات تو و همون مدلی که با این آقا زندگی کردی)
    ولی بهش فرصت بده

    متاسفانه این حرکت توی زندگیت رخ داده و دیگه نمیشه به گذشته برگشت

    ولی حالا این اتفاق رو فراموش کن (بازم میگم گفتنش آسونه ولی تو این کارو برای خودت بکن)

    اصلا به این فکر نکن که این فراموشی رو داری میکنی پس در حق اون داری فداکاری میکنی و آبروی اونو حفظ میکنی و ......

    نه
    فقط و فقط و فقط این بخشش رو بخاطر خودت و روح و قلبت بکن
    اینکه اگر هی بخوای این ظرف پر از (ببخشید البته) فضولات رو همش بزنی، هیچی بجز بوی گند و آزار دهنده ازش خازج نمیشه

    تو انقددددددددددددددر روح والایی داری که میتونی بهترین زندگی رو برای خودت رقم بزنی

    مشکلات اون خانوم فعلا توی زندگی شما تا چند وقت هست عزیزم ولی مدیریت بحران کن و نذار زندگیت رو تباه کنه.

    یاحق
    زندگی زیباست

  2. 3 کاربر از پست مفید نادیا-7777 تشکرکرده اند .

    واحد (چهارشنبه 02 اردیبهشت 94), مینا30 (چهارشنبه 02 اردیبهشت 94), غزاله 91 (چهارشنبه 02 اردیبهشت 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:21 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.