آخیش ... حالا درست شد ... منم منظورم همین بود ... منظورم این بود که شروع به تلافی کردن و آبروی ایشون رو بردن نکنید ... یا سربسته صحبت کنید یا اصلا صحبت نکنید
ولی خدایی امتحان سختیهخدا بهتون صبر بده
براتون آرزوی خوشبختی دارم![]()
تشکرشده 653 در 231 پست
آخیش ... حالا درست شد ... منم منظورم همین بود ... منظورم این بود که شروع به تلافی کردن و آبروی ایشون رو بردن نکنید ... یا سربسته صحبت کنید یا اصلا صحبت نکنید
ولی خدایی امتحان سختیهخدا بهتون صبر بده
براتون آرزوی خوشبختی دارم![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)