به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 19

Threaded View

  1. #11
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 29 اردیبهشت 98 [ 09:11]
    تاریخ عضویت
    1391-2-29
    نوشته ها
    939
    امتیاز
    15,687
    سطح
    80
    Points: 15,687, Level: 80
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 163
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6,262

    تشکرشده 5,821 در 1,048 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    142
    Array

    یه چیزی رو رک بهت میگم
    شما کلا از این خانم حالا به دلایلی که میگی ترسیدی و دلت باهاش نیست و با وجودی که دوستان دلایل مختلفی رو برای ادامه این رابطه میارن با دلایل خودت رد میکنی

    یا میگی من خوشتیپ تر و سرترم یا میگی احساساتی نیست یا میگی خانوادم همچین اوکی سفت و سخت که من برم به پشتوانش برم جلو ندادن یا میگی من میتونم بهتر از ایشون رو انتخاب کنم و زندگی خوبی براش فراهم کنم یا .......

    چندین بار پست گذاشتی برادر من و همش یه سری صحبتها رو مثل نوار ضبط شده تکرار کردی

    ناراحت نشو رک میگم ...میخوام زودتر به نتیجه برسی
    هرچند میدونم به نتیجه رسیدی و کلا میخوای از رابطه بیای بیرون ولی دلتم میخواد از دهن کسای دیگه هم بشنوی که بهت بگن: این رابطه رو قطع کن و بیخیال این گزینه شو و در آینده صد در صد با دیدن کیسهای دیگه پشیمون میشی و غیره

    بنظر حقیر بنده بهتره خیلی زود تمومش کنی تا بیشتر از این خانم و خودت لطمه نخورید و خانم هم مجبور نشه برای خودش و آینده با شما برنامه ریزی و خیال پردازی کنه

    شاید مثلا این ظاهری که به دل شما ننشسته به دل یه آقا پسر دیگه و خانوادش بشینه و با رضایت صد در صد برن خواستگاری و این خانم رو خوشبخت کنن و هرگز هم در زندگیش اون آقا با دیدن 1000000 تا مورد بهتر از این خانم ، دلش نلرزه و مطمئن باشه بهترین انتخاب رو کرده و خوشبخت بشن باهم

    نگران خانم هم نباشید
    بعد از یه مدت ،مخصوصا با اومدن مرد رویاهاش در زندگیش)این موضوع رو فراموش میکنن و انتفاقی هم نمیفته

    میتونید منطقی با در کمال آرامش با ایشون صحبت کنید و بگید که توی ذهنتون چی میگذره

    یاحق
    زندگی زیباست

  2. 4 کاربر از پست مفید نادیا-7777 تشکرکرده اند .

    (آسمانی آبی) (شنبه 09 اسفند 93), فرهنگ 27 (شنبه 09 اسفند 93), آنیتا123 (شنبه 09 اسفند 93), بارن (شنبه 09 اسفند 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:02 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.