راستی من یه چیزی یادم رفت بچه های که دانشجوی حاشیه خلیج فارس و فیلیپین و اوکراین و مجارستان و دوبی و هند و حتی گاهی اروپا هستن.....از دخترهای ایرانی اونجا کسی انتخاب نمیکنند یا به ندرک انتخاب میکنند. انگار یه جور عقدست بیان دختر دانشگاه های سراسری این ور بگیرن.من خواستگار که اونجا درس خوندن فراوووووون داشتم که خوب رد کردم.شما هم اصلا تحویلشون نگیر!والا.فکرتم درگیر نکن