به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 37

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 03 اسفند 96 [ 08:20]
    تاریخ عضویت
    1393-10-17
    نوشته ها
    108
    امتیاز
    4,356
    سطح
    42
    Points: 4,356, Level: 42
    Level completed: 3%, Points required for next Level: 194
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First ClassVeteran
    تشکرها
    68

    تشکرشده 183 در 65 پست

    Rep Power
    31
    Array

    چه طور میشه که برای ازدواج مورد توجه قرار بگیری؟ چرا من ناموفقم توش؟

    من یه سوال بزرگ دارم. بر اساس قانون جذب اگر به یک چیزی مداوم مثبت فکر کنی و براش تلاش کنی باید نتیجه بده. به خدا من برای ازدواج کردن هم مثبت فکر میکنم و هم تلاش بی وقفه, واقعا بی وقفه ها! دارم. تو این مدت کلی با ایرانی های اینجا سعی کردم آشنا بشم که شاید یک نفر هم قسمت من بشه. اما هر کی به من میرسه یا کوچکتره یا زن داره!!! جدی میگه ها. اصن یکی دو مورد نیست. همش میخوره تو ذوقم. از صبح که پا میشم هی انرژی مثبت ساطع میکنم که امروز انشالله با یک آقا پسر خوب مواجه میشم . بعد تیپ میزنم و آراسته میرم سراغ درس و دانشگاه که اگه مواجه شدم بپسنده اما آخرش هم هیچی به هیچی! با هر آدم جدیدی رو به رو میشم یا کوچیکه یا مزدوج البته این طور نیست که برای ازدواج ببینمشون ها. مثلا تو دانشگاه میبینم ایرانین بعد میگم خدا بخواد انشالله این دفعه خودشه بعد یهو سنش میبینم کمه یا میگه با خانومم اینجام. آخه میدونین؟ از بقیه برای من آبی گرم نمیشه. یعنی هیچ کی نمیاد از فامیلمون من رو بخواد معرفی کنه و واسطه ازدواج بشه, یعنی با وجود این که هی به همه مستقیم و غیر مستقیم میگم من دوست دارم ازدواج کنم کسی تا به حال بهم نگفته فلانی رو بهت معرفی کنم. اینه که فهمیدم خودم باید دنبالش باشم و یه کاری برای خودم انجام بدم اما چرا قانون جذب واسه من کار نمیکنه آخه؟
    یه سوال خیلی مهم دیگه ام اینه که چرا فقط من باید این همه زحمت بکشم که اون شازده پسر رو پیدا کنم همش؟ چرا مثل دخترهای دیگه نیستم؟ چرا مثل دوستام خود پسرها نمیان سمتم؟ به خدا همیشه تا جایی که بتونم سعی در آراستگی و خوش اخلاقی و خوش رفتاری دارم. هر روز سعی میکنم که یک مدل قشنگ و تازه شالم رو ببندم تا هم خوشگل شم و هم نگاه ادم های اینجا رو به مسلمون ها زیبا کنم. زیاد ارتباط با آدم ها میگیرم. اما هیچ پسری متوجه من نمیشه ( واسه ازدواج ها) . همش من دارم تلاش میکنم و جلو میرم و سعی میکنم باهاشون آشنا شم. برای همه ی دخترها, این پسرها هستن که سمتشون میان, حالا یا مستقیم یا با واسطه. دوستم حتی براش پیش اومده که هم کلاسی های دوران کارشناسیمون پیداش کنن و بیان. وقتی ازش میپرسم میگه من کاری نمیکنم خودشون اومدن! یا دوست دیگه ام یهو زنگ میزنن بهش میگن فلانی معرفیتون کرده برای امر خیر اما من هیچی. هیچ کی سراغ من نیومده به هیچ طریقی. میان که تو درس ها کمکشون کنم یا سوالی چیزی داشته باشن اما برای ازدواج هیچی چرا؟ اخه چرا؟ اصن حالا که همه یا کوچیکن یا مزدوج چه طوری هدایتشون کنم که حداقل واسطه ی معرفی به فرد مناسبی بشن؟
    من ازتون خیلی التماس دعا دارم به خصوص برای ازدواجم

  2. کاربر روبرو از پست مفید shivaram تشکرکرده است .

    بارن (جمعه 08 اسفند 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ادم با عرضه یعنی کی؟ چطور می توانم آدم با عرضه ای باشم؟
    توسط salman111 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: چهارشنبه 29 آذر 91, 01:10
  2. پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: یکشنبه 07 خرداد 91, 22:27
  3. توجه توجه، سریعا صندوق پیامهای خصوصی خود را تخلیه فرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن آموزش استفاه از تالار گفتگوی همدردی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 29 تیر 90, 16:22
  4. تجربه نيست ولي نظريه است ( توجه ، توجه ، توجه )
    توسط honarmand در انجمن تجربه های فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 25 اسفند 86, 18:39

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:54 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.