درود دادا
ایشالله امسال نوبتت بشه دادا داری پیر میشیا
فکر نمیکنی یکم زود باشه برای بیرون صحبت کردن؟خوب 2یا 3بار حداقل باید در منزل صحبت کنید بعدش به تفاهم رسدید بهتره بیرون هم یک یا دوجلسه باهم برید اینجوری در مورد رفتارهای طرف مقابل در برخوردهای روزمره اطلاعاتی بدست میاری بعدشم که آشنایی دوتا خانواده حداقل یک یا دوبار و رفتن پیش مشاور این مسیر فکر کنم برای بدست اوردن شناخت بین دوطرف کافی باشه.خیلی زود اقدام به رفتن بیرون کردید اینجوری احتمال داره یکم تحت فشار قرار بگیرید هم شما و هم ایشون گرچه این هست شما 31 سالته و ایشون 29 سالشونه و این نکته خوبیه
1.احتمالا خود ایشون به این موضوع واقف هستند که یکی از نکاتی که برای آقایون مد نظر هستش تناسب اندام ایشونه و همانطور برای خانوم ها این موضوع مهمه و واقعا هم درسته خودشان فکر کنم مراعات کنند زیاد عجله نکن (چشم چرونی هم نکن اینجوری اصلا دید خوبی نسبت بهت پیدا نمیکنه)

درضمن خانواده خودت خیالت تخت باشه این وظیفه را به نحو احسنت انجام داده اند!!!
2.مورد دوم دادا فدات شم نکنه میخوای بپرونیش!!در مورد مسائل جنسی بزار توی جلسه سوم و اینکه به یه شناختی برسید و این رابطه ادامه پیدا کنه برای بیان این مطالب اصلا و ابدا عجول نباش
3.در مورد جاش یکم قدم بزنید و نهایت برید جایی غذا بخورید نزار بیشتر از یک و نیم ساعت تا دوساعت طول بکشه زمانش خیلی زیاد میشه مخصوصا اینکه خیلی خوب نیست برای یک دختر خانوم یکم مردم حرف در میارن
4. در جلشه اول چی گذشت چی پرسیدید از همدیگه یکمقدار توضیح بده تا بهتر بتوانیم نظر بدهیم البته خصوصی هاشو نگو!
و در اخر معیارهای شما برای انتخاب همسر و شریک زندگی را بنویس با توضیحات کامل لطفا
یه نصیحت برادرانه خود واقعیت باش نقش بازی نکن راستشو بگو ولی سعی کن بیشتر از اونی که باید صحبت نکنی

سعی کن سنگین و متین و باوقارتر باشی یک لباس شیک بپوش و خوش پوش باش.خانوم ها مقدمتر هستند فراموش نشه.خسیس بازی در نیار ولخرجی هم نکن.اولویت اول هم ایشونه یادت نره.راستی سر قرار به هیچ عنوان معطلش نزار سروقت برو این برای خانوم ها خیلی زیاد اهمیت داره و نشان از مسئولیت پذیر بودن طرف مقابل داره.زمان دیدار بعدی را شما مشخص نکن بزار ایشون بگه از من میشنوی در زمانی که ایشون برای دیدار بعدی تعیین کردن یه مخالفت کوچیک کن مثلا به بهانه مشغله کاری بنداز یک وقت دیگه(این حرکت خیلی تاثیر داره نشان از ابهت و اقتدار مردانه داره و اینکه یکم غرور داره )دخترها از مردانی که برای خودشان و شخصیت مردانه شان احترام و ارزش قائل هستند احترام بیشتری قائلند(فقط ایندفعه قمپز در کن دفعه بعدی تکرار نکنیاااا)

یکهو دیدی جواب منفی بهت داد از ما گفتن بود این تکنیک ها ردخور نداره بکار ببر ولی یادت باشه صداقت داشتن و راستگویی مهمترین مسئله هستش در اینگونه مسائل
اینجاشو یواشکی نوشتم برات (یکم مظلوم نمایی کن)

همیشه جواب میده ولی چاشنیشو زیاد نکنیا فدات شم
خانوم ها لطفا جبهه گیری نکنید
علاقه مندی ها (Bookmarks)