به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 9

Threaded View

  1. #3
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 28 خرداد 99 [ 23:36]
    تاریخ عضویت
    1392-2-20
    نوشته ها
    227
    امتیاز
    7,750
    سطح
    58
    Points: 7,750, Level: 58
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 200
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Recommendation Second ClassVeteranTagger First Class5000 Experience Points
    تشکرها
    887

    تشکرشده 279 در 146 پست

    Rep Power
    43
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط khaleghezey نمایش پست ها
    درود دادا

    ایشالله امسال نوبتت بشه دادا داری پیر میشیا

    فکر نمیکنی یکم زود باشه برای بیرون صحبت کردن؟خوب 2یا 3بار حداقل باید در منزل صحبت کنید بعدش به تفاهم رسدید بهتره بیرون هم یک یا دوجلسه باهم برید اینجوری در مورد رفتارهای طرف مقابل در برخوردهای روزمره اطلاعاتی بدست میاری بعدشم که آشنایی دوتا خانواده حداقل یک یا دوبار و رفتن پیش مشاور این مسیر فکر کنم برای بدست اوردن شناخت بین دوطرف کافی باشه.خیلی زود اقدام به رفتن بیرون کردید اینجوری احتمال داره یکم تحت فشار قرار بگیرید هم شما و هم ایشون گرچه این هست شما 31 سالته و ایشون 29 سالشونه و این نکته خوبیه

    1.احتمالا خود ایشون به این موضوع واقف هستند که یکی از نکاتی که برای آقایون مد نظر هستش تناسب اندام ایشونه و همانطور برای خانوم ها این موضوع مهمه و واقعا هم درسته خودشان فکر کنم مراعات کنند زیاد عجله نکن (چشم چرونی هم نکن اینجوری اصلا دید خوبی نسبت بهت پیدا نمیکنه) درضمن خانواده خودت خیالت تخت باشه این وظیفه را به نحو احسنت انجام داده اند!!!

    2.مورد دوم دادا فدات شم نکنه میخوای بپرونیش!!در مورد مسائل جنسی بزار توی جلسه سوم و اینکه به یه شناختی برسید و این رابطه ادامه پیدا کنه برای بیان این مطالب اصلا و ابدا عجول نباش

    3.در مورد جاش یکم قدم بزنید و نهایت برید جایی غذا بخورید نزار بیشتر از یک و نیم ساعت تا دوساعت طول بکشه زمانش خیلی زیاد میشه مخصوصا اینکه خیلی خوب نیست برای یک دختر خانوم یکم مردم حرف در میارن

    4. در جلشه اول چی گذشت چی پرسیدید از همدیگه یکمقدار توضیح بده تا بهتر بتوانیم نظر بدهیم البته خصوصی هاشو نگو!
    و در اخر معیارهای شما برای انتخاب همسر و شریک زندگی را بنویس با توضیحات کامل لطفا

    یه نصیحت برادرانه خود واقعیت باش نقش بازی نکن راستشو بگو ولی سعی کن بیشتر از اونی که باید صحبت نکنی سعی کن سنگین و متین و باوقارتر باشی یک لباس شیک بپوش و خوش پوش باش.خانوم ها مقدمتر هستند فراموش نشه.خسیس بازی در نیار ولخرجی هم نکن.اولویت اول هم ایشونه یادت نره.راستی سر قرار به هیچ عنوان معطلش نزار سروقت برو این برای خانوم ها خیلی زیاد اهمیت داره و نشان از مسئولیت پذیر بودن طرف مقابل داره.زمان دیدار بعدی را شما مشخص نکن بزار ایشون بگه از من میشنوی در زمانی که ایشون برای دیدار بعدی تعیین کردن یه مخالفت کوچیک کن مثلا به بهانه مشغله کاری بنداز یک وقت دیگه(این حرکت خیلی تاثیر داره نشان از ابهت و اقتدار مردانه داره و اینکه یکم غرور داره )دخترها از مردانی که برای خودشان و شخصیت مردانه شان احترام و ارزش قائل هستند احترام بیشتری قائلند(فقط ایندفعه قمپز در کن دفعه بعدی تکرار نکنیاااا) یکهو دیدی جواب منفی بهت داد از ما گفتن بود این تکنیک ها ردخور نداره بکار ببر ولی یادت باشه صداقت داشتن و راستگویی مهمترین مسئله هستش در اینگونه مسائل
    اینجاشو یواشکی نوشتم برات (یکم مظلوم نمایی کن) همیشه جواب میده ولی چاشنیشو زیاد نکنیا فدات شم

    خانوم ها لطفا جبهه گیری نکنید
    سلام و دورود بر شما خاله قزی عزیز

    اتفاقا منتظر بودم و دوست داشتم شما حتما بیای نظر بدی که خودت زحمتشو کشیدی

    ممنون ازنظرت و لطفتت و وقتی که برام گذاشتی .ممنونم

    - در مورد اینکه فرمودی قرار بیرون گذاشتن زوده : راستش چون تو منزل قرار و مدار تشریفات خاص خودشو داره من اونجوری راحت نیستم و معذبم و جو خونشون هم یکم سنگینه نمیشه راحت حرف زد و به چالش کشید کلا و خود ایشون هم موافقه.

    - در مورد سئوال در مورد بحث جنسی هم میزارم جلسات آخر

    - در مورد بیرون هم 1 جایی مثل پارک جایی منظورتونه قدم بزنیم و بعد بریم غذا بخوریم؟ کجا بهتره؟

    - در صحبت های اولیه هم خلاصه شده بود تو کلیات بود و در مورد علت ازدواج و هدف های ازدواج و زندگی و برنامه زندگی و روحیات و خصوصیات کلی و الویت های زندگی و ملاک ها و...
    در کل صحبت تو کلیات بود و تو جزئیات وارد نشدیم

    -در کل چون رضایت ندادن خصوصی صحبت کنیم ،جلو جمع صحبت کردیم من راستش راحت نبودم و معذب بودم در کل

    - درمورد معیارام خوب بحثش مفصله : زیبایی و به دل نشتن - اخلاق و شخصیت - استقلال فکری- ظریف بودن و شگردهای زنانه داشته باشه - دهن بین نبودن - در مورد جنس مرد مطالعه و شناخت داشته باشه و نیازهای مردارو بشناسه - اهل مسافرت و تفریح باشه - یکم شیطون و شوخ باشه - قدر شناس و فهمیده و منطقی باشه -نیازای جنسی رو فول ساپورت کنه و...
    -در هر شرایطی پایه و همراه باشه و....

    - در مورد اینکه خودم باشم فرمایش شما متینه منم تمام سعی اینکه خودم باشم و شخصیت واقعیمو و اخلاق و خصوصیت رو به طرفم بگم ( جنگ اول به از صلح آخر ، یا به قول معروف گر خشت اول معمار نهد کج تا ثریا میرود دیوار کج ) و تمام تلاشم اینکه که خوده ایشون رو بشناسم ( چون معمولا تو برخوردی که با خانوما داشتم اکثرا سعی میکنن کلاس بزارن و راحت حرفشون رو نمیزن و....)

    در مورد ترفند و نصیحتتون هم چشم به دیده منت ازتجربیاتت استفاده میکنم

    ممنونم


    سایر دوستان هم نظری دارند بفرمایند استفاده کنیم.

    - - - Updated - - -

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط صبا_2009 نمایش پست ها
    سلام

    من نظر خودمو میگم شاید دختری که شما ازش خواستگاری کردین شخصیتش متفاوت باشه.

    اولی قرار ترجیحا در یک مکان عمومی خلوت باشه نه یه جایی مثل مرکز خرید. جایی که احتمال دیدن آشنا هم نباشه. یه جایی مثل یه جای تاریخی یا باغ عمومی.

    برای بررسی چهره و اندام ایشون از نگاههای طولانی مدت استفاده نکنید، خیره نشید و فاصله نگاه هاتون رو طولانی کنید.

    از مسائل کلی شروع کنید و ببینید سر مسائلی که واستون اولویت داره دیدگاههای هر دوتون به چه سمتی میل میکنه. تو جلسه های بعد وارد جزئیات و سوالات ریز بشین.

    در مورد مسادل جنسی تا زمانی که شناخت کلی از ایشون بدست نیاوردین و همین طور خودتون خوب نشناسوندین (عجب کلمه ای!!) صحبت نکنید، حس خوبی به یه خانم دست نمیده که هنوز هیچی نشده و شناختی وجود نداره یهو بحث مسائل جنسی پیش بیاد.

    در مورد جلسات بعدی هم شما پیشنهاد بدین که کی همدیگرو ببینیم و نظر ایشون رو بپرسید که این زمان و مکان واسشون مناسب هست یا نه؟

    سر وقت سر قرار حاضر بشید و کلا تا اونجایی که میتونید خودتون باشید و بس. اون خانم باید شمای واقعی رو بشناسه.

    موفق باشید
    سلام صبا خانوم

    ممنون از وقتی که گذاشتید ممنونم

    حتما از توصیه هاتون استفاده میکنم

    اگه جایی خاصی هم تو تهران به ذهنتون میرسه بفرمائید ممنون میشم

    اگه سایر دوستان و کارشناسان نظری دارن بفرمایند استفاده کنیم

  2. کاربر روبرو از پست مفید mercedes62 تشکرکرده است .

    khaleghezey (پنجشنبه 23 بهمن 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: پنجشنبه 15 آبان 93, 00:49
  2. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: جمعه 04 مهر 93, 23:28
  3. راهنمایی برای ازدواج ( تو مرحله آشنایی هستم)
    توسط e-lampard در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 34
    آخرين نوشته: دوشنبه 01 اردیبهشت 93, 19:16
  4. لطف آن چه تو اندیشی، حکم آن چه تو فرمایی
    توسط مدیرهمدردی در انجمن موسیقی و آرامش، دانلود موسیقی و...
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 02 فروردین 87, 04:37

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:22 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.