پاییزه جان فعلا اول کارم ولی بذار بیاد دستم برا نی نی خوشملت یچیزایی درست میکنم عکسشو میذارم اینجا.:)
حدس میزنم دختر باشه. یه شال کلاه صورتی براش میبافم.![]()
تشکرشده 6,950 در 1,499 پست
پاییزه جان فعلا اول کارم ولی بذار بیاد دستم برا نی نی خوشملت یچیزایی درست میکنم عکسشو میذارم اینجا.:)
حدس میزنم دختر باشه. یه شال کلاه صورتی براش میبافم.![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)