به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 15

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 13 مرداد 94 [ 19:43]
    تاریخ عضویت
    1390-2-26
    نوشته ها
    33
    امتیاز
    2,918
    سطح
    33
    Points: 2,918, Level: 33
    Level completed: 12%, Points required for next Level: 132
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    7

    تشکرشده 69 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array

    بوی بد دهان نامزدم اذیتم میکنه

    سلام دوستان

    من دو روزه عقد کردم و یک ازدواج عاقلانه و سنتی داشتم، بنابراین عاشق نامزدم نبودم و الان دارم سعی میکنم ایجاد علاقه کنم اما مشکلی ک سد راهم شده بوی بد دهان نامزدمه اینو از روزی ک باهم رفتیم آزمایش و فاصله ی کمتری داشتیم متوجه شدم و گفتم حتما اون روز اونطوری بوده اما الان میبینم همیشه اینجوریه وقتی بم نزدیک میشه اذیت میشم گاهی خودمو عقب میکشم. اون پسر خوبیه و خیلی منو دوس داره و ابراز علاقه میکنه، نمیدونم چجوری باید این مشکلو بهش بگم میترسم سرخورده بشه.

    اون همش میگه هرچی اذیتت میکنه بهم بگو، ب نظر شما چجوری بش بگم؟

    ی مشکل دیگم ک دارم اینه که اون خیلی زود شروع ب همه چی کرده، ما دو روزه عقد کردیم و اون با من رابطه ی ناقص داشت! اصلا این عادیه؟
    من لذتی نمیبرم چون هنوز حسم اونقدری نیس ک بتونم باش رابطه داشته باشم و همچنین اون مشکلش باعث میشه نتونم بش نزدیک بشم، هی میگه صورت من اینجاست چرا اونورو نگاه میکنی چرا بام حرف نمیزنی؟ من بش گفنم من هنوز بت عادت نکردم نیاز ب زمان بیشتری دارم.

    دیروز اون و خانواده ش خیلی خوشحال بودن اما من تو دلم همش ب این فک میکردم که اشتباه کردم.
    الان همه دارن زنگ میزنن تبریک میگن و من اینجوری دارم زجر میکشم.

    فک میکردم این روزا بهترین روزای عمرم باشه اما حالا...
    خاهش میکنم کمکم کنید.

  2. 2 کاربر از پست مفید سرگشته 2011 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (یکشنبه 21 دی 93), parinazbanoo (یکشنبه 21 دی 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ازداوج مدرنیته
    توسط sajadmn2010 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: جمعه 27 فروردین 95, 22:06
  2. دختری که باهاش قصد ازدواج دارم اذیتم میکنه...داره علاقم بهش کم میشه
    توسط ahmad13740512 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 09 تیر 94, 09:24
  3. فکر میکنم مشکلاتم در آینده اذیتم کنن
    توسط mis-marjan در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 18 دی 92, 14:09
  4. پر از خشم و عصبانیتم. فشار شدید روی جسمم دارم. دلیل و درمانش ؟ نکند خوب نشوم؟
    توسط JJ1234 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 55
    آخرين نوشته: جمعه 30 تیر 91, 21:40
  5. رفتار همسرم جلوی خانوادها اذیتم میکنه
    توسط ester در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: سه شنبه 02 اسفند 90, 17:20

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:01 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.