نقل قول نوشته اصلی توسط کیانا 93 نمایش پست ها
خیلی خوشحالم که داری به یک جاهایی میرسی اما رفتار اخرت بی سیاست بود هم قبول کردن انی شرطش هم اینکه پیام دادی یک مورد مثل شما بودکه مدیر همدردی میی گفت که نباید انی این موضوع قبول کنی چون انگار داری از چیز بی ارزشی میگذری باید چند تا چند تا می اومدی پایین بعدش چرا دوباره پیام دادی می تونستی رودر رو این موضوع وحس تواز این جریان کم کردن سکه بگی

kelidemard
نمیدونم رفتار جرات مندانه رو خوندی یا نه ولی حتما این فایل دانلود گوش کن
ممنون کيانا جان،روزی که ديدمش بعد هشت ماه اصلا فکرم کار نکرد ترس از دست دادنش باعث شد بی اختيار گزينه سه رو انتخاب کنم اما بعد از گذشت زمان و مشورت با پدرم ديدم خيلی اشتباه کردم به دليل اينکه اون خطا کرده نه من پس اون بايد کارهاشو جبران کنه نه من درنتيجه اون اقدامو کردم اگر واقعا توی حرفاش صادق باشه و منو زندگيش براش مهم باشه شرطمو قبول ميکنه-رفتار جرات مندانه رو هم خوندم خيلی جالب ببود مرسی!

- - - Updated - - -

نقل قول نوشته اصلی توسط کیانا 93 نمایش پست ها
خیلی خوشحالم که داری به یک جاهایی میرسی اما رفتار اخرت بی سیاست بود هم قبول کردن انی شرطش هم اینکه پیام دادی یک مورد مثل شما بودکه مدیر همدردی میی گفت که نباید انی این موضوع قبول کنی چون انگار داری از چیز بی ارزشی میگذری باید چند تا چند تا می اومدی پایین بعدش چرا دوباره پیام دادی می تونستی رودر رو این موضوع وحس تواز این جریان کم کردن سکه بگی

kelidemard
نمیدونم رفتار جرات مندانه رو خوندی یا نه ولی حتما این فایل دانلود گوش کن
ممنون کيانا جان،روزی که ديدمش بعد هشت ماه اصلا فکرم کار نکرد ترس از دست دادنش باعث شد بی اختيار گزينه سه رو انتخاب کنم اما بعد از گذشت زمان و مشورت با پدرم ديدم خيلی اشتباه کردم به دليل اينکه اون خطا کرده نه من پس اون بايد کارهاشو جبران کنه نه من درنتيجه اون اقدامو کردم اگر واقعا توی حرفاش صادق باشه و منو زندگيش براش مهم باشه شرطمو قبول ميکنه-رفتار جرات مندانه رو هم خوندم خيلی جالب ببود مرسی!

- - - Updated - - -

نقل قول نوشته اصلی توسط کیانا 93 نمایش پست ها
خیلی خوشحالم که داری به یک جاهایی میرسی اما رفتار اخرت بی سیاست بود هم قبول کردن انی شرطش هم اینکه پیام دادی یک مورد مثل شما بودکه مدیر همدردی میی گفت که نباید انی این موضوع قبول کنی چون انگار داری از چیز بی ارزشی میگذری باید چند تا چند تا می اومدی پایین بعدش چرا دوباره پیام دادی می تونستی رودر رو این موضوع وحس تواز این جریان کم کردن سکه بگی

kelidemard
نمیدونم رفتار جرات مندانه رو خوندی یا نه ولی حتما این فایل دانلود گوش کن
ممنون کيانا جان،روزی که ديدمش بعد هشت ماه اصلا فکرم کار نکرد ترس از دست دادنش باعث شد بی اختيار گزينه سه رو انتخاب کنم اما بعد از گذشت زمان و مشورت با پدرم ديدم خيلی اشتباه کردم به دليل اينکه اون خطا کرده نه من پس اون بايد کارهاشو جبران کنه نه من درنتيجه اون اقدامو کردم اگر واقعا توی حرفاش صادق باشه و منو زندگيش براش مهم باشه شرطمو قبول ميکنه-رفتار جرات مندانه رو هم خوندم خيلی جالب ببود مرسی!

- - - Updated - - -

نقل قول نوشته اصلی توسط کیانا 93 نمایش پست ها
خیلی خوشحالم که داری به یک جاهایی میرسی اما رفتار اخرت بی سیاست بود هم قبول کردن انی شرطش هم اینکه پیام دادی یک مورد مثل شما بودکه مدیر همدردی میی گفت که نباید انی این موضوع قبول کنی چون انگار داری از چیز بی ارزشی میگذری باید چند تا چند تا می اومدی پایین بعدش چرا دوباره پیام دادی می تونستی رودر رو این موضوع وحس تواز این جریان کم کردن سکه بگی

kelidemard
نمیدونم رفتار جرات مندانه رو خوندی یا نه ولی حتما این فایل دانلود گوش کن
ممنون کيانا جان،روزی که ديدمش بعد هشت ماه اصلا فکرم کار نکرد ترس از دست دادنش باعث شد بی اختيار گزينه سه رو انتخاب کنم اما بعد از گذشت زمان و مشورت با پدرم ديدم خيلی اشتباه کردم به دليل اينکه اون خطا کرده نه من پس اون بايد کارهاشو جبران کنه نه من درنتيجه اون اقدامو کردم اگر واقعا توی حرفاش صادق باشه و منو زندگيش براش مهم باشه شرطمو قبول ميکنه-رفتار جرات مندانه رو هم خوندم خيلی جالب ببود مرسی!

- - - Updated - - -

نقل قول نوشته اصلی توسط هم آوا نمایش پست ها
خواهر خوبم ... تشویق به جدایی ت نمیکنم ولی دارم فکر میکنم که چرا شما باید مهریه ت رو به 14 سکه کاهش بدی ؟؟؟؟؟ مگه اشتباهی کردی که میخای با اینکار حسن نیتت رو ثابت کنی!!!!
همسر شما توانایی پرداخت مهریه رو نداره بنابراین با این شیوه پا پیش گذاشته تا با یک تیر دو نشون بزنه و هم مهریه رو برای بعدها کاهش بده و هم اینکه قائله رو ختم کنه لطفا اگه قصد دارید به زندگی تون برگردید بدون اینکه از مهریه بگذرید اینکارو بکنید ... دیگه برگشتن شما شرط و شروط نداره که ... از یک طرف میگه شما رو دوس داره از اون طرف میگه 14 سکه مهریه کن ... چه جالب
خودمم با نظر شما کاملا موافقم!ميگه مهرتو ببخش که من باورم بشه به خاطر مهريه نرفتی،هر چی فکر کردم ديدم تنها سلاح توی دستای من مهرمه اگه ببخشم خلع سلاح شدم،اون موقع خيلی راحت اون 14تارو بهم ميده و ميگه برو،الان تا مرحله کيش شدن بردمش نميخوام با يه بچگی اون ماتم کنه!