دلم ميخواد بهش پيام بدم بگم بيا با هم حرف بزنيم اما نميدونم کارم درسته يا نه؟از عکس العمل بعدش ميترسم،اگه زنگ بزنم بابامم ميبرم زير سوال،بنده خدا تو اين مدت خيلی پشتم بود خواهش ميکنم ازتون راهنماييم کنيد...