نقل قول نوشته اصلی توسط کامران نمایش پست ها
خواهش میکنم.
شما باید در ضمن اینکه طوری رفتار کنید که اونا متوجه کار زشتشون بشن و احتمال رخدادش در آینده کم بشه، در عین حال باید طوری هم باشید که ناگهان همه چیز خراب نشه و به نقطه ای برسیم که بازگشت سخت بشه راه به سمت طلاق سرازیر بشه!

به نظر من حتما صبر کنید تا تماس از طرف اونها (خودشون یا مادرشون) انجام بشه. سپس بگید یک سری شرایط دارید که باید اونها بشنون. احتمالا با حضور یکی دوتا از بزرگترها باید بنشینید و اون موقع شما جلوی همه مسائلی را تحت عنوان "خط قرمزهای زندکی" مطرح کنید و برگشتنتون را مشروط به رعایت اون موارد کنید. همسرتون باید جلوی همه به نوعی قول بده که رعایتشون میکنه.
اقای کامران در مورد مهريه و نفقه نظرتون چيه؟شما هم با نظر اقای پارسا موافقيد؟جريان شکايت هارو متوقف کنم؟