به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 32

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 21 اسفند 00 [ 13:12]
    تاریخ عضویت
    1393-5-18
    نوشته ها
    670
    امتیاز
    19,001
    سطح
    87
    Points: 19,001, Level: 87
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 349
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1,250

    تشکرشده 1,509 در 535 پست

    Rep Power
    144
    Array

    میتونم به خواستگارهای بعدی بگم بیان؟

    درود به همه

    سوالی برام پیش اومده که برام مهم بود اینجا مطرحش کنم و نظر شما ها رو بدونم.

    توی تاپیک قبلیم گفتم که خواستگاری برام اومده که در موردش تردید دارم.تردیدمم به خاطر

    شرایط کاری و تا حدی رفتاریه(تا اونجا که با یه بار بیرون رفتن شناخت پیدا کردم)

    در هر صورت الان نمیتونم جواب قطعی بدم.

    ایشون هم مرتب ماموریت هستن و دیگه نتونستیم همو ببینیم.مادرشون هم تو این مدت تماس نگرفتن.

    مادرشون اجازه گرفت پسرش شماره منو داشته باشه و الان هراز گاهی تماس میگیره.

    از طرفی چون اطرافیان میدونن من قصد ازدواج دارم موردایی رو معرفی میکنن.

    مثل همین فردا قراره یه خانواده بیا خونه ما برای آشنایی که معرف معتبری دارن و شرایطوشونم

    جوری که شنیدم خیلی خوبه.

    حالا سوال من اینه که از لحاظ اخلاقی درسته تا به یه نفر جواب قطعی ندادم به خواستگار دیگه ای اجازه بدم بیان؟

    مشکل من انتخاب نیست.سعی میکنم زودتر تصمیم اولیه رو بگیرم.فقط نگرانم به کسی ظلم نکنم.

    آخه من 32سالمه و نمیتونم خیلی ریسک کنم.توی انتخابم مسایل شخصیتی و اخلاقی به

    مسایل مادی و تحصیلات و حتی کار اولویت داره.

    که راجع به این چیزها هم نمیشه با یه بار بیرون رفتن و یه بار خواستگاری قضاوت کرد.

    مثلا من نمیتونم بگم که چون اون خواستگاری که قراره بیادش موقعیت خوبی داره،پس

    اون رو انتخاب میکنم.
    باید حداقل دو سه بار حرف بزنم باهاش.تازه در صورتی که همو از لحاظ ظاهری بپسندیم.


    نظر شما چیه؟این کار من از لحاظ وجدانی درسته که بزارم بیان؟

  2. 2 کاربر از پست مفید آنیتا123 تشکرکرده اند .

    ali -guilan (یکشنبه 16 آذر 93), szd (یکشنبه 16 آذر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. یه خواستگار چقد میتونه بی ادب باشه؟!
    توسط نوش آفرین در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: پنجشنبه 30 بهمن 93, 23:51
  2. دیگه نمیتونم خسته شدم
    توسط mohammad7 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: یکشنبه 20 شهریور 90, 09:12
  3. +نمیتونیم علاقمونو به هم مستقیما ابراز کنیم
    توسط ava5667 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 23 مرداد 87, 13:03
  4. نمیتونیم علاقمونو به هم مستقیما ابراز کنیم
    توسط ava5667 در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 23 مرداد 87, 13:03

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 17:05 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.