به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 23

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 06 آبان 00 [ 20:15]
    تاریخ عضویت
    1393-7-16
    نوشته ها
    145
    امتیاز
    8,678
    سطح
    62
    Points: 8,678, Level: 62
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 72
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    556

    تشکرشده 637 در 143 پست

    Rep Power
    38
    Array

    "عکس العمل من در برابر رفتار خانواده شوهر

    سلام دوستان
    نمی دونم اسم این تاپیک من رو میشه گذاشت مشکل یا نه؟روم نمیشد تاپیک بزنم براش ولی جایی نبود که بخوام بگم.خلاصه من باهاش درگیرم.
    من در شهری جدا و دور از خانواده ام هستم.دلم هم برای خانواده ام،دوستهام،خاطراتم و خلاصه شهرم زیاد تنگ میشه ولی خوب بروز نمیدم!همسرم هم بارها بهم گفته و میگه که برو و یک ماه بمون.من هم قبول نمیکنم.میگم دوست دارم با هم بریم.راستش دوست ندارم همسرم رو تنها بذارم.همسرم هم میگه من که نمیتونم یک ماه بیام دیگه فوقش یه هفته آخر میام دنبالتون.ولی از بس خواهر شوهرم و دور بری ها میگن مردها رو نباید تنها گذاشت و...من هم وسواسی کردن.
    موضوع دیگه که مرتبط هست :دیشب هم همسرم از خانواده اش دلخور شده(دوطرفه بوده البته) و میگه الان بهترین فرصته که بری.دوست ندارم اینجا باشی و مجبور بشی بری پیش خانواده ام.با اینکه فردا تولد مادرشه ولی به من میگه برات بلیط میگیرم برو.همسرم آدمیه که همیشه حواسش هست که احترام من رو خانواده اش نگه دارن و همیشه به من میگه اگه من هم قهر کردم باهاشون تو برو که از چشم تو نبینن.ولی این دفعه نمیدونم چرا میگه دوست دارم که نباشی که مجبور شی بری.
    میان پرواز تا پرتاب...
    تفاوت از زمین تا آسمان است.
    پرواز که کنی، آنجا می‌رسی که خودت می‌خواهی!
    پرتابت که کنند، آنجا می‌روی که آنان می‌خواهند،
    پس پرواز را بیاموز...



  2. 5 کاربر از پست مفید گوش ماهی تشکرکرده اند .

    khaleghezey (سه شنبه 18 آذر 93), maedeh120 (شنبه 08 آذر 93), parsa1400 (جمعه 07 آذر 93), sevil73 (سه شنبه 18 آذر 93), terme00 (سه شنبه 11 آذر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ایا برای تامیین اینده ام…"""…… بیمه عمر ……"" تصمیم و گزینه درستی هست؟؟؟
    توسط عروس خوشبخت در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 اسفند 95, 21:30
  2. "چادر" بهتر است از "مانتو"، ولی همسر آدم باید به دل هم بنشیند!
    توسط PesareGol در انجمن اختلاف با خانواده در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: دوشنبه 21 مهر 93, 14:12
  3. توصیه نوروزی یک روانپزشک: نه "چاقی" خانمها را به روی شان بیاورید، نه "کچلی" مردها را
    توسط khaleghezey در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 05 فروردین 93, 13:16

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:16 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.