خواهر خوبم به همدردی خوش امدید . نظر من در مورد تایپک شما اینه که شما پر توقع نیستید . شما در یک خانواده متوسط تحصیلکرده بزرگ شدید . و حق دارید که انتظار داشته باشید همسر اینده تون هم همین شرایط رو داشته باشه . به نظرتون شرایط خواستگارتون پایین تر از حد انتظار شماست . ولی شما الان 25 سالتونه . ایا قبل از این خواستگاری با شرایط ایده ال داشتید ؟ مادرتون هم نگران همین موضوعه . اگر تا به حال نداشتید با بالا رفتن سنتون شرایط پایینتر میاد که بالاتر نمیره . اگر میتونید خواستگارتون رو با این شرایطش قبول کنید مدت اشنایی رو بیشتر کنید تا شناخت کافی از ایشون به دست بیارید . وگرنه جواب منفی بدهید . وتا خواستگار مناسبتری پیدا بشه .








علاقه مندی ها (Bookmarks)