به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 43

Threaded View

  1. #23
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 تیر 97 [ 17:25]
    تاریخ عضویت
    1393-7-06
    نوشته ها
    129
    امتیاز
    5,905
    سطح
    49
    Points: 5,905, Level: 49
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 45
    Overall activity: 14.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    369

    تشکرشده 377 در 121 پست

    Rep Power
    40
    Array
    سلام از صحبتات مشخصه که تمایل به ادامه زندگی دارید.
    1: رفتار همسرتون رو بذارید رو حساب احساسات، به هر دلیلی ( اشتباه شما یا خودش و یا دخالت خانواده)
    2: شما به عنوان یه مرد وظیفه مدیریت این موضوع رو دارید. در درجه اول به خاطر خودتون، این زندگی شما هم هست.مدیریت این فضای پر تنش مستلزم اینه که آستانه تحملتون رو بالا ببرید. خصوصا برای جلسه دادگاه.
    3: این که میترسه شما بعد از گرفتن دختریش طلاقش بدید به خاطر اینه که خودش متوجه شده چه اشتباه بزرگی کرده الان پشیمونه ولی باورش نمیشه که شما از این موضوع گذشت کنید. پس ایشون پشیمونن این خیلی خوبه.
    4: قبل دادگاه با ایشون صحبت کنید بگید چقدر دوسش دارید، بگید دادگاه هر رایی بده شما به خاطر علاقه که به ایشون دارید زیر بار طلاق نمیرید.حتی اگه اون رای حبس باشه.
    5:در خصوص دادن حق طلاق بگید، فرض کنید من این حق رو به شما دادم فردا روزی اگه با هم قهر کردیم به نظرت من به عنوان یه مرد پیش خودم نمیگم خانم که خودش حق طلاق داره، خیلی ناراحته بره طلاق بگیره، ولی اگه حق طلاق با من باشه میام منت کشی دوباره آشتی.
    6: اصلا زیر بار دادن حق طلاق نرید به هیج وجه.
    7: بگید با توجه به دلایلی که گفتم حق طلاق نمیدم یه راه دیگه پیش روم بزار تا اعتماد از دست رفته رو بر گردونم.یه فرصت دیگه میخام.
    8: صحبتهای دیگران رو بیخیال شو،( اینکه میگن زنی که شکایت کنه به درد زندگی نمیخوره) اولم گفتم یه آدم عاقل به خاطر 50 تا سکه شکایت نمیکنه عصبانی بوده از دست شما، دخالت خانواده هم به این موضوع دامن زده.
    9: هر صحبتی شد که خوشایند شما نبود از کوره در نرید. صبور باشید تا بتونید با توکل به خدا موضوع رو مدیریت کنید.
    این پست آخری بود که میتونستم ارسال کنم. خیلی زیاد دعا میکنم که موضوع ختم به خیر بشه.
    موفق باشید

  2. 2 کاربر از پست مفید امیر مسعود تشکرکرده اند .

    roozbeh220 (چهارشنبه 21 آبان 93), کیت کت (چهارشنبه 21 آبان 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. بیاین ازموفقیت هاتون. بگین
    توسط Shii در انجمن ارتباط مراجعان - مشاوران
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: پنجشنبه 28 تیر 97, 09:50
  2. توهم شنیدن صدا یا آزار و اذیت...؟
    توسط negin_winter در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: دوشنبه 14 خرداد 97, 13:35
  3. کمکم کنین بتونم روابطم را مدریت کنم
    توسط baraneh در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 11 مرداد 94, 21:37
  4. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: جمعه 29 خرداد 94, 22:57
  5. اذیت خواهر شوهرم (توقع مالی از همسرم)
    توسط solanum در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: جمعه 30 تیر 91, 03:17

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:49 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.