به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 55

Threaded View

  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 21 فروردین 94 [ 23:40]
    تاریخ عضویت
    1393-6-24
    نوشته ها
    52
    امتیاز
    1,323
    سطح
    20
    Points: 1,323, Level: 20
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    54

    تشکرشده 190 در 56 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط shahrear نمایش پست ها
    سلام به همه!!خانم محترم تمام مطالبتونو خوندم!!تمام گله های تو از سخت گیری وشکاکیت شوهرت بود!!!شما فرموده اید که مثلا گیر میده مانتوت کوتاه هست؟!!این مثلا یعنی چه؟؟آیا نمی فهمید که چرا از بابت کوتاهی مانتوی تان ناراحت هست؟؟واقعا برای خانم ها متاسفم!!!خواهر عزیز!!شوهرت انقدر شیفته وعاشق شماست انقدر براش مهم هستی وانقدر ترا دوست دارد بفکر ان هست که همیشه از بلا درامان باشی که نکنه کوتاهی مانتو باعث خیره گی چشم یک مرد به اندام شما باشه؟؟آیا شوهرتون کار بد می کند؟آیا شوهرتون که دوست ندارد غیر از خودش کسی شمارامجذوب کنه کار بدی می کند؟؟یااینکه ازاین شکواها وگله ها شما مگه دوس دارید که ماتو کوتاه بپوشید ودیگران نظاره گر شما باشد ؟که از برخورد وسرکوب گری همچین حسی تو سط شوهر رنجیده میشوید؟؟افتخار کن خدا را شکر کن به نعمت بی همتایی همچون شوهرت که انقدر غرش غیرتش بالا ست که تمام حواسش را برای همراهی تو در غیابش بکار میبرد ومیپرسد کدوم جا بشین وچی کار کن وچی نکن!!ااز بسا مرد هاییی هست که با میل مخدر زهرمار ناموسشو در اختیار سایرین می گذارد!!واصلا توجهی به همسرش نمی کند؟!این همه حساسیت شوهرتون نشانه دوست داشتن واقعی او است!!بفرض مثال!!اگه یه بار باکفش دو میلیونی به مراسم عروسی بری یا یک ماشین پورشه را دربغل خیابون ترافیک پارک کنی ؟!ایا هر لحظه دل نگران از گم شدن کفش ها ویا خط وخش ویا زد وخورد برای پورشه میشوید یا نه؟؟مسلم هست که سخت نگران میشوید!!!شما پربهاترین وبارزشترین کالای خانوادگی همسرتون هستید!!به همین موقعیت افتخار کن!!وازهمین حالا بوس وبغل وازش عذرخواهی وهرچی او گفت قبول کن!!مطمن باش او برای نفع تو میاندیشد!!آیا جواب این اندیشه ها را با گله وشکوا میدهند؟؟یا با تقدیر وقدردانی؟؟مگه نمیفرمایید که محجبه هستید؟؟استقبال تون ازاین کارای شوهرتون کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟به مرور زمان این سخت گیری ها کم خواهد شد این یه نوع خصائص ذاتی وارثی هست که برمرور زمان اتشش فرو می کشد!!وقتی میگوید دردانشگاه فلانجا بشین وبا کسی حرف نزن!!!تو افتخار کن!!همون لحظه از زبونش ببوس!!!آخه این مرد ترابهترو زیباتر از هرکسی تصور می کند وبه یقین رسیده هست وازاینکه کسی ترا تصاحب کند ویا براتون لکه ننگی وارد کند دل نگران میشود!!پس این جذابیت شماست که در ذهن شوهرتون انچنان طغیان کرده که مواظب شماست!!!!درین زمانه همچین شوهرا قحط ند هرچند که در بازار زنان امروزی هم خریداری ندارند!!دریغغغغغغغغغغغغغغغ غغغغغغغغغغ- - - Updated - - -
    ببخشيد اما من واقعا با خوندن پست شما مخم سوت كشيد شما مطمئنيد كه در تايپيك اشتباهي پست نداشتيد؟!!! يا شايد هم هنوز نپذيرفته ايد كه دوران اين تعصبات و غيرت بازي هاي افراطي به سر رسيده ايشون توي پستشون ميگن من چادري ام و حجابم كامل شما از عواقب بدحجابي براشون سخنراني مي كنيد؟!! ايشون ميگه شوهرم زده پرده گوشمو پاره كرده و شما نگراني همسرشون از اينكه مبادا كسي بلايي سرش بياره رو تحسين مي كنيد؟!!ايشون ميگه شوهرم مدام ازارم ميده و شما از عشق و شيفتگي همسرشون حرف ميزنيد؟! شما مطمئنيد تمام مطالب ايشونو خونديد؟!ايشون ميگه شوهرم خودش برام مانتو انتخاب مي كنه و بعد همون رو بعدا ميبينه و ميگه كوتاهه! هرچي ايشون گفت قبول كنند؟! شوهرشون به نفعش مي انديشه؟! مگر ايشون يك خانم بالغ نيستند؟ مگر يك كودك اند كه نتونند نفعشون رو تشخيص دهند؟ كياناي عزيز خيلي برات ناراحت شدم ... و يك جورايي باهات همدردم منم طعم همچين سختگيريهايي رو چشيدم ولي از جانب خانواده اما باز نه به اين شدت عزيزم من هم با نظر دوستان موافقم به نظر من هم كوتاه اومدن شما فقط اوضاع رو بدتر ميكنه با توجه به اينكه ميگي توي شهرتون مشاور خوب نيست اگه عضو انجمن ازاد بشي و مشاوره خصوصي بگيري خيلي خوبه مطمئن باش كمكت مي كنه كه تصميم درست تري بگيري

  2. 8 کاربر از پست مفید Kimia7 تشکرکرده اند .

    asal2013 (چهارشنبه 21 آبان 93), Ellie2014 (چهارشنبه 21 آبان 93), maryam240 (یکشنبه 24 خرداد 94), کیانا 93 (چهارشنبه 21 آبان 93), آنیتا123 (سه شنبه 20 آبان 93), آرزومند خوشبختی (پنجشنبه 22 آبان 93), اثر راشومون (چهارشنبه 21 آبان 93), بابک 1369 (جمعه 03 اردیبهشت 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:23 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.