از هرچی بشه گذشت از اون کمربند و کفش سفیدش نمیشه!! بقیه لباساش چی اونام همین اوضاع بودن؟!
ببین لباس رو میشه عوض کرد اما اون مرد کسیه که این لباسا رو انتخاب کرده فکر کرده خیلی خوبه و واسه خواستگاری پوشیده
اونطوری که اون اومده لباس پوشیده حرف زده و رفتار کرده و لابد لحن صحبت کردنش هم لاتی هم بوده باشه اگه من بودم می گفتم اومده که خواستگاریه اصلا سر نگیره!! نه اینکه بهترین شکلشو اورده باشه! کلی فکر کرده که چطوری می تونه بد باشه!
از گذشته اش چیزی نمی دونی؟ معرف چیزی نگفته دربارش؟
چه ویزگی های مثبتی داره؟؟
- مثلا مسوله نسبت به والدیتش (حالا در عملو نمی دونم)
دیگه؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)