با سلام و احترام خدمت دوستان..
بنده یه سری مشکلاتی تو حساب کاربریم دارم..
تو تاپیک مشکلات هم که نمیشد پست بذارم..
دوستان جنتا سوال داشتم خواهشا جواب بدید..
چرا نمیشه پیام خصوصی فرستاد؟؟؟(حتی ب مدیر)؟
چرا تو برخی بخش هاایجادموضوع برام امکان پذیر نیس..؟؟
من حتی از بخش""تماس با ما"هم پیام دادم اما جوابی دریافت نکردم...؟!!؟!!
و تالارتون هم جایی برای بیان مشکل شخصی نیست...
در ضمن عضویت تو این تالار ب چه شکله..؟؟؟
منتظر راهنمایی هاتون هستم...با سپاس![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)