به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 43

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 03 آذر 93 [ 23:05]
    تاریخ عضویت
    1393-8-12
    نوشته ها
    16
    امتیاز
    109
    سطح
    2
    Points: 109, Level: 2
    Level completed: 18%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 18 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array

    6 زنم ازم شکایت کیفری نفقه و مهریه کرده به نظرتون باهاش ادامه بدم؟

    سلام دوستان
    من و خانومم حدود 4 ماهه که عقد کردیم حدود 6 ماه هم نامزد بودیم.
    کاملا هم سنتی ازدواج کردیم من فوق دارم اون لیسانس، من 31 و اون 27 سالشه
    مشکلات زیاد داشتیم با هم که حتی تو دوران نامزدی هم داشتیم از هم جدا میشدیم اما من جلوشو گرفتم و ادامه دادم.
    اینم بگم که من واقعا دوسش دارم و اونم فکر کنم دوسم داشت.
    اصل مشکلمون سر اینه که این خانوم احترام منو نگه نمیداره و تو بحث و دعوا زودی کار میکضونه به فحش و بددهنی، به خودمو خانوادم البته منم بی‌تقصیر نیستم و انگار بدون اینکه خودم متوجه رفتارم بوده باشم از خودم رنجوندمش
    تو این چند ماه هم سه یا چهار بار بحثمون شد که همش ازم خواست که بریم توافقی جدا شیم! منم همیشه بهش گفتم که طلاق یعنی مرگ و این حرفو نزن
    خلاصه بعد اینکه سر یه مسئله کوچیک بحثمون شد بهم حرف ناجور زد و منم خسته شدم گفتم طلاقت میدم و کلی تهدید الکی که بترسه و حرف طلاق نزنه و احترامم رو نگه داره البته الان میدونم که خیلی اشتباه بود.
    خلاصه بعد این قضیه یه ماهی سراغش نرفتم و معلوم بود که بی‌تابه
    البته چند باز با اسمس بازم بهم توهین کرد، پدرش ازم خواست برم سراغ دخترش که باز اسمس زد توهین کرد منم نرفتم سراغش
    خلاصه بعد یه ماه با همکاری پدرش رفته شکایت ترک انفاق کیفری کرده و مهرشم گذاشته اجرا با قرار تامین
    بعد شکایت کلی رفتم دنبالش همش میگه بخاطر فرار از زندان و مهریه اومدی
    به نظر شما چیکار کنم باهاش؟ ادامه بدم
    ایشون هنوز دختره و من میتونم نصف مهرشو نقد بدم اما دلم راضی نمیشه هم دوسش دارم هم نامردیه
    اما اون با پروییه تمام بهم میگه اسمتو از تو شناسنامم پاک میکنم!
    لطفا راهنماییم کنید ممنون

  2. کاربر روبرو از پست مفید mnsatia تشکرکرده است .

    ali -guilan (شنبه 17 آبان 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. بیاین ازموفقیت هاتون. بگین
    توسط Shii در انجمن ارتباط مراجعان - مشاوران
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: پنجشنبه 28 تیر 97, 09:50
  2. توهم شنیدن صدا یا آزار و اذیت...؟
    توسط negin_winter در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: دوشنبه 14 خرداد 97, 13:35
  3. کمکم کنین بتونم روابطم را مدریت کنم
    توسط baraneh در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 11 مرداد 94, 21:37
  4. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: جمعه 29 خرداد 94, 22:57
  5. اذیت خواهر شوهرم (توقع مالی از همسرم)
    توسط solanum در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: جمعه 30 تیر 91, 03:17

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:21 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.