مینوش یعنی، رنگ هایی که خیلی تو چشم باشه و معمولا دوست ندارم و استفاده نمیکنم معمولا که بی رنگ و دوست دارم که حالت براق داره، یا صورتی و خاکستری خیلی کمرنگ، یا آبی کمرنگ البته طلایی هم دوست دارم، از رنگ های جیغ بعنوان طرح لاک استفاده میکنم نه زمینه کامل :)
یکبار داشتم روی دیوار باغ بابام هنر نمایی میکردم، یک عالمه رنگ اکرلیک اضافه اوردم بین اون همه رنگ ذوق مرگ شده بودم، یهو روی ناخن های دستم شروع کردم به طرح زدن، فرض کن با رنگ های آکرلیک ساختمانی! !!! :)))
بعدشم با لاک بی رنگ ثابتشون کردم و براقش کردم:)
پاییزه خیلی وقته آقایون به اینجا سر نمیزنن، نگران نباش نمیاین بخندن!
بعدشم اگه قراره باشه همیشه نگران حرف دیگران و خندیدن بقیه باشیم پس کی شاد باشیم و زندگی کنیم:)
آقایون اگه بخواین بخندن به همون جارو کردن و اشپزی و خیاطی و... هم میخندن :)








علاقه مندی ها (Bookmarks)