دختر خوب می دونی خیلی ها هستن که تاسن های خیلی بالا و هنوز کسی رو پیدا نکردن که حتی 50 60% معیارهاشونو داشته باشه؟؟؟
راستش من تا چند روز پیش شرایط مالی اصلا واسم مهم نبود وبیشتر اخلاق و تحصیلات و..اینا مهم بود.ولی یک اتفاقاتی افتاد که به این نتیجه رسیدم همسر ایندم حداقل باید بتونه یک زندگی متوسط و فراهم کنه..
از اون وقت دیگه واسم مهمه کارم داشته باشه.تازه من طرفم حدود 80% معیارامو داشت ولی از نظر مالی صفر بود وکارهم هنوز نداشت کلی دودل بودم واسه رد کردنش.چون همین 80% و تا حالا تو کس دیگه ندیده بودم..
ببین قشنگی زندگی به اینه که باهم پس انداز کنین و کم کم بتونین خونه بخرین و..
اگرهمه چیز از همون اول محیا باشه دیگه دغدغه ای تو زندگی وجود نداره و یک زندگی یکنواخت میشه..
خوب فکراتو بکن و بعد تصمیم بگیر![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)