سلام
خاله قزی عیدتون مبارک . من عیدیمو از دست مهدیه سادات میخوام .
دوستان مهربان تالار همدردی هم عیدشون مبارک . مدیران سبز اندیش مشاوران صورتی آرامش بخش . دوستان عادی کوشا همراه فعال .
خوشحالم که تو کل کل صدای خنده میاد . هرچند چند باری هست که آقارضا فرار کرده لب مرز ولی خب . هنوز کم نیاورده و کماکان هست و این خودش افتخار
یه چیز دیگه من از مدیر یا کسیکه برا بانو سوده که خارج از کشور هستن و قادر به پرداخت شارژ نبودن شارژ تهیه کردن تا ایشون بتونن مشاوره بگیرا برا مشکلشون ممنونم . ایشون فکر کردن از جانب من بوده ولی گویاا بانیان خیر مخفی تالار از ما زرنگتر و موفق تر بودن . هر کی بود خدا ازش قبول کنه . ما وضیفه داریم در این امر به مدیریت کمک کنیم تا توانایی حل چنین مواردی براشون راحتتر باشه . در هر حال کار من نبود . هرکی بود ممنون
خب حال و هوام ................... چی بگم خوبه خدارو شکر عیده دیگه مگه میشه حال کسی بد باشه .(...)
بانو دختر بیخیالاین گل برا عیادت . انشالله که بهتری . و سلامتیونو زود بدست بیارین
خب راستش برام دعا کنید خیلی به دعاتون نیاز دارم . نمیدونم از سلامتیم بگم یا از روحیم . اینجا هم دکتر جسمی داریم هم روحی ولی خب امروز به جفتش نیاز دارم .
بازم عیدتون مبارک . شاد باشین . سر حال







(...)
این گل برا عیادت . انشالله که بهتری . و سلامتیونو زود بدست بیارین

علاقه مندی ها (Bookmarks)