سلام دوستان خسته نباشید
میخواستم کمکم کنید بدونم برای رابطه ای که سرد شده(زن و شوهری) و فقط روال عادی طی میکنه چیکار باید کرد؟دیگه علاقه احساس نمیشه
من همه کاری کردم ولی یه جای کارم اشکال داره نمیدونم کجاس
تشکرشده 193 در 52 پست
سلام دوستان خسته نباشید
میخواستم کمکم کنید بدونم برای رابطه ای که سرد شده(زن و شوهری) و فقط روال عادی طی میکنه چیکار باید کرد؟دیگه علاقه احساس نمیشه
من همه کاری کردم ولی یه جای کارم اشکال داره نمیدونم کجاس
ali -guilan (سه شنبه 04 آذر 93), khaleghezey (چهارشنبه 05 آذر 93), دختر بیخیال (سه شنبه 04 آذر 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)