دختربیخیال
مودب،
باحیا
مبادی آداب
مذهبی ومعتقد
خوش قلب
چقد عجله دارم برای انتقادات
به خاطرمبادی آداب بودن وشخصیت خاصش خوش تعریف وخوش سخن هست اما بعضی وقتاحرفشو زیاد میپیچونه ومیگه
اگه بگیم توی آمریکابعضییا باعث اختلال درقیمت نفت میشن دختربیخیال به خودش میگیره حالابیاوثابت کن منظورت با او نبوده
یه کم کنده
کمالگراییش ازیه قاشق چایخوری که نرمالشه بیشتره شایدسه قاشق مرباخوری
زودرنج وبسیارسعی میکنه کسی رو نرنجونه
توی جاده اصالت قرارداره؛ دخترایرانی ومتدین هر دوروخوب داره کنارهم جمع میکنه
دختربی خیال ازامروز میتونه جواب تصاویر رو ارسال کنه وقتی شروع به جواب دادن کرد دیگه پستی ارسال نکنید...
ازفرشته اردیبهشت به خاطرقبول زحمت تشکرمیکنم.
پ.ن: جهت اطلاع فرشته مهربان ؛؛؛منظورم ازاین قسمت
این بودکه بنظرمیرسه شما دیگه درموردالفبای عمومی وساختارعمومی مذهب واعتقادات دیگه شکی نداشته باشید پس میتونیدبقیه مسیر روبا استفاده ازمعارف عمیق درقالب داستانها وبیانهای ساده اولیاوبزرگان طی کنید.باتشکرازپاسخگویی شما











پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)