سلام
شما اینجوری فکرکن که از وقتی مسلمون شدی انگار تازه متولد شدی ودر نزد خدا بخشیده شدی و پاکی...وچی ازین مهمتر...
اگر شما ارتباط فیزیکی از نوع شدید با این خانوم نداشتی خب مساله خیلی ساده تر میشه,جای شکرش باقیه که ارتباطتون با خانوم بوده اگه با آقا می بود جبران ناپذیر بود,نمیگم به خواستگارات دروغ بگو ولی شما هم حق زندگی کردن دارید,مجرد بودن اشتباهه,اسلام هم بهشدت منع کرده,اگرشما با خواستگارت حقیقت رو بگی,اینکه با پسری نبودی,این اشتباهت قبل از مسلمون بودنت بوده و الان توبه کردی,فک کنم ببخشدت,ولی اینو بدون اگر واقعا ترک کردی و توبه کردی خدا هواتو داره خودش هرچی به صلاح باشه انجام میده.توکل کن
انشا... همه چی درست میشه,تو با خدا باش اون وقت همه با تو میشن...
خیلی حرف زدم,امیدوارم کمکت کنه...








علاقه مندی ها (Bookmarks)